Prijs set Ice Cube achterlichten
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Prijs set Ice Cube achterlichten
Ik heb via de Onderdelenlijn een zoekvraag naar een set Ice Cube achterlichten voor mijn cabrio uitgezet. In een glaasje van het deel links op de kofferklep zit namelijk een barst.
Eerder diverse malen gekeken bij Elferink en J&D vd Bosch, maar zonder resultaat.
Ik kreeg via Altijd Raak Penders (ook wel bekend van de Rijdende rechter) een reactie dat ze een set beschikbaar hebben, voor € 400, per stuk. Me afvragende wat ze nou bedoelen met "per stuk" (de set, dacht ik) dit toch even specifiek nagevraagd. Ook wilde ik nog even weten wat ze vroegen voor een derde remlicht.
Ik kreeg de reactie op mijn vraag: als je ze alle 4 neemt kon ik ze voor € 1.500,- komen halen.
Iemand geinteresseerd ?
Ik haak namelijk af.
Eerder diverse malen gekeken bij Elferink en J&D vd Bosch, maar zonder resultaat.
Ik kreeg via Altijd Raak Penders (ook wel bekend van de Rijdende rechter) een reactie dat ze een set beschikbaar hebben, voor € 400, per stuk. Me afvragende wat ze nou bedoelen met "per stuk" (de set, dacht ik) dit toch even specifiek nagevraagd. Ook wilde ik nog even weten wat ze vroegen voor een derde remlicht.
Ik kreeg de reactie op mijn vraag: als je ze alle 4 neemt kon ik ze voor € 1.500,- komen halen.
Iemand geinteresseerd ?
Ik haak namelijk af.
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Re: Prijs set Ice Cube achterlichten
Check even de reviews voordat je met een bedrijf in zee gaat...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en terecht. belachelijke prijs
voor 75 euro koop je dit bij JenDvandenBosch
https://www.jendvandenbosch.nl/derde-re ... 70169.html
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Als ze op voorraad zijn wel... Anders heb je niets aan zo'n mooie prijs.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
de schaarsheid bepaalt de prijs
of je blijft met een scheur rijden of je zet er rode in maar dan weer prijs voor 4 +1 remlicht
laatst stond er een set i-ce voor 800 ik heb nog gebeld een 20 min na het plaatsen van de advertentie "sorry reeds verkocht "
ik denk dat veel mensen de gewilde dingen adverteren gewoon als reclame, laatst belde ik voor een motor waarvan 2 in stock op de advertentie
tot je belt, dan hebben ze dat niet meer, maar de advertentie blijft mooi staan
mvg werner
de schaarsheid bepaalt de prijs
of je blijft met een scheur rijden of je zet er rode in maar dan weer prijs voor 4 +1 remlicht
laatst stond er een set i-ce voor 800 ik heb nog gebeld een 20 min na het plaatsen van de advertentie "sorry reeds verkocht "
ik denk dat veel mensen de gewilde dingen adverteren gewoon als reclame, laatst belde ik voor een motor waarvan 2 in stock op de advertentie
tot je belt, dan hebben ze dat niet meer, maar de advertentie blijft mooi staan
mvg werner
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik denk dat het probleem meer in de ice cubes zit.
Ook belachelijk natuurlijk 1500 samen. Maar ze zijn duur, complete set ice cubes cabrio doet altijd wel 750. Blijven zoeken totdat je iemand vind die een incomplete set heeft en delen verkoopt.
Ook belachelijk natuurlijk 1500 samen. Maar ze zijn duur, complete set ice cubes cabrio doet altijd wel 750. Blijven zoeken totdat je iemand vind die een incomplete set heeft en delen verkoopt.
-
RonnieW
- Donateur (3x)

-
Borggreve
- Donateur (6x)

en, wie kan er nog aan een derde remlicht SC MY 2010 komen?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Die heb ik volgens mij nog nieuw liggen, heb je daar een artikelnummer van?
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Ik zoek ook nog een derde remlicht. Zelfde kleur als de icecubes.
-
Borggreve
- Donateur (6x)

Jazeker: Derde remlicht, Gebruikt, Saab 9-3v2 cabriolet, bj 2008-2012, org.nr. 12770169Orphy schreef: ↑wo 01 mar, 2023 15:04Die heb ik volgens mij nog nieuw liggen, heb je daar een artikelnummer van?
Als je er een hebt dan wil ik 'em, direct overnemen. Ik betaal er een goede prijs voor!
-
rauwers
- Donateur (12x)

VERKOCHT - VERKOCHT - VERKOCHT - VERKOCHT
Hola,
ik heb ook nog een nieuwe liggen.
Zie: https://es.wallapop.com/item/tercera-lu ... -629127787
€ 125,- excl. verzendkosten, of ik neem hem zelf een keer mee naar NL of geef hem mee aan gasten!
Groetjes,
Frank.
Hola,
ik heb ook nog een nieuwe liggen.
Zie: https://es.wallapop.com/item/tercera-lu ... -629127787
€ 125,- excl. verzendkosten, of ik neem hem zelf een keer mee naar NL of geef hem mee aan gasten!
Groetjes,
Frank.