Pagina 1 van 1
Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: di 06 jun, 2023 21:04
door center1972
Hi,
Wat is de beste, betaalbare, oplossing? (Classic 900)
Ik ben benieuwd, ik kom op trefwoord veel oude informatie tegen. Vooral verstaanbaarheid lijkt me een issue.
Gr
Re: Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: di 06 jun, 2023 21:48
door Henk-Jan
Wil je enkel alleendig bellen of ook dat passagiers aan het gesprek kunnen deelnemen? In het eerste geval zou ik (zeker in een cabrio / classic) voor bluetooth in-ears gaan. Dan hoeft er niets aan de auto te gebeuren, is de geluidskwaliteit goed en hoort je omgeving niet mee wanneer je open rijdt. Veel goedkoper zal een inbouw optie niet worden
Re: Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: di 06 jun, 2023 21:48
door evo
Niet... beter voor iedereen

Re: Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: di 06 jun, 2023 22:53
door RoelandV
Re: Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: wo 07 jun, 2023 5:53
door phanot
Tunnels vermijden met open dak als je moet bellen helpt ook
Lawaai hoort nu eenmaal bij de charme van een cabriolet.
Re: Handsfree bellen met het dak eraf
Geplaatst: wo 07 jun, 2023 10:19
door WilNiks
phanot schreef: ↑wo 07 jun, 2023 5:53
Tunnels vermijden met open dak als je moet bellen helpt ook
Of juist niet vermijden volgens Evo. Geeft best leuk effect aan de andere kant van de lijn.

"die belt voorlopig niet meer"