AirTag
-
rauwers
- Donateur (12x)

AirTag
Hallo allemaal,
Ik wil mijn cabrio (2006) voorzien van een (Apple) AirTag.
Weet iemand het ultieme (bijna) onvindbare plekje dat ook nog goed werkend is voor de AirTag.
Ik heb zo'n speciale houder waar die in geplaatst kan worden indien noodzakelijk.
Mag ook in een PB gestuurd worden.
Bij voorbaat dank voor jouw input en groetjes,
Frank.
Ik wil mijn cabrio (2006) voorzien van een (Apple) AirTag.
Weet iemand het ultieme (bijna) onvindbare plekje dat ook nog goed werkend is voor de AirTag.
Ik heb zo'n speciale houder waar die in geplaatst kan worden indien noodzakelijk.
Mag ook in een PB gestuurd worden.
Bij voorbaat dank voor jouw input en groetjes,
Frank.
-
rutgerreinier
- Donateur

Re: AirTag
Een airtag zo groot als een 2 euro munt verstoppen in je auto?
Laat hem uit je zak vallen tijdens een stuk rijden, dan ben je hem zo kwijt in de auto
Zat plekken voor een airtag, dorpels, onder vloerbedekking, achter middenconsole…
Laat hem uit je zak vallen tijdens een stuk rijden, dan ben je hem zo kwijt in de auto
Zat plekken voor een airtag, dorpels, onder vloerbedekking, achter middenconsole…
-
rauwers
- Donateur (12x)

Beste Rutger,
Dank je wel en inderdaad zat plekken!
Maar ik zocht de ultieme plek, waar die goed blijft functioneren en makkelijk het batterijtje kan worden verwisseld.
Heb een paar privé berichten ontvangen en zit er zeker eentje bij die ik wel zie zitten!
Ik ga dit onderwerp sluiten ............. maar hoe moest dat ook weer?
Thanks voor de inbreng.
Met vriendelijke groet,
Frank.
Dank je wel en inderdaad zat plekken!
Maar ik zocht de ultieme plek, waar die goed blijft functioneren en makkelijk het batterijtje kan worden verwisseld.
Heb een paar privé berichten ontvangen en zit er zeker eentje bij die ik wel zie zitten!
Ik ga dit onderwerp sluiten ............. maar hoe moest dat ook weer?
Thanks voor de inbreng.
Met vriendelijke groet,
Frank.
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Maar wat heb je daaraan? Dat is toch Bluetooth, dus een bereik van 10m?
-
Vincent9-3
- Donateur

Nee haha, iedere iPhone ooit heeft de locatie anoniem van een AirTag door. Zo heb ik ook eentje in mijn Caab verstopt! Op YouTube zijn talloze video’s van de werking van AirTags als trackers te vinden. Gaaf spul! In mijn ogen het geld waardwbsmit schreef:Maar wat heb je daaraan? Dat is toch Bluetooth, dus een bereik van 10m?
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Oh joh, dat is ingenieus. Maar is het dan nog steeds niet handiger om er één met GPS te kopen?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Maar dan moet je een voeding draad aanleggen en vaak een data abbo erbij afsluiten.
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Dat klopt uiteraard. Ik verwacht overigens niet dat zo'n abonnement nog heel duur hoeft te zijn. Je kunt het ook kopen voor je huisdier, kind of baggage.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik begrijp dat je je iPhone beter thuis kunt laten als je een auto gaat stelen.
-
Vincent9-3
- Donateur

naja in ieder geval ervoor zorgen dat je hoe dan ook NIEMAND anders hebt die langs loopt met een iPhone oid. Handig voor op de openbare weg of plaats.Ewout schreef:Ik begrijp dat je je iPhone beter thuis kunt laten als je een auto gaat stelen.