Pagina 1 van 1

Ice cubes cabrio

Geplaatst: wo 01 nov, 2023 20:29
door RonnieW

Re: Ice cubes cabrio

Geplaatst: wo 01 nov, 2023 20:45
door Saapie
Nette prijs, voor beiden. Ik heb ze duurder gezien

Re: Ice cubes cabrio

Geplaatst: do 28 dec, 2023 13:16
door avg
Hoi, ik heb interesse. Zijn ze nog beschikbaar?

Re: Ice cubes cabrio

Geplaatst: do 28 dec, 2023 13:56
door reiernumans
Als je de post had gelezen ipv alleen het plaatje en de titel had je op de marktplaatslink(s) kunnen klikken. Eentje is nu offline gehaald, vermoedelijk verkocht. De andere set staat nog online.

Re: Ice cubes cabrio

Geplaatst: do 28 dec, 2023 14:40
door molorean
Heb liever rode lampen, maar erg bedankt Ronnie om te delen!

:applause: