Nu zie ik vandaag dat er aan beide kanten vaseline onder de rubbers uitloopt, zal ongetwijfeld door de buitentemperatuur komen
Ik las op het forum dat het niet uitmaakte welke vaseline je hiervoor gebruikt, als die maar zuurvij is.
Iemand een tip welke vaseline dit niet doet
Bij voorbaat dank, grtz.

