Hallo, ik heb een 9-3 cabrio uit 2005 en ik heb gremlins in de auto denk ik. Bijvoorbeeld, zet ik de auto op contact doet de blower, airco, ramen etc het… start ik de auto valt alles uit , motor loopt wel om na een paar minuten alles weer te laten functioneren zonder dat ik iets doe.
2de de airbag van de bestuurdersstoel geeft een storing en ik heb op de stoel na alle bedrading vervangen, terug gepaatst etc.
Kan dit met elkaar te maken hebben?
Heeft iemand een idee?
Elektrische problemen 9-3 ‘05
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Elektrische problemen 9-3 ‘05
Kontaktslot defect ? is een gokje, Wat bedoel je met alle bedradingen vervangen ?// daar krijg ik altijd de kriebels van als iemand zegt alles is vervangen maar niks werkt meer.
-
gj.stegeman
- Donateur

Contactslot eruit zien te wurmen. Schoonmaken met bijvoorbeeld remmenreiniger en dan weer smeren met slotspray om alles gangbaar te maken wil weleens helpen.
-
korsahkov
- Geregistreerd lid
Probleem zit idd in contactslot.
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Geen WD40 in spuiten, maakt het alleen erger. Geen ervaring maar veel gelezen tip hier op het forum.
Zou bij mij ook instinctief het eerste zijn om te doen maar zie dat je het al hebt gefixt.
Zou bij mij ook instinctief het eerste zijn om te doen maar zie dat je het al hebt gefixt.