Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Voor alle Saab cabrio rijders
Timmie66
Geregistreerd lid
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 14 feb, 2020 9:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Timmie66 » za 09 mei, 2026 10:36

Iemand hier nog een knappe liggen? Lees graag via PB. Groet, Tim

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16953
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Style&Co » za 09 mei, 2026 10:48

probeer Orphy/Orphyum eens
live your dreams

Gebruikersavatar
wbsmit
Geregistreerd lid
Berichten: 990
Lid geworden op: zo 14 mar, 2004 13:13
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door wbsmit » za 09 mei, 2026 10:49

Of PBG in Twente of Bungener in Soest.
9-3 V6 Aero Cabriolet '08
9-5 2.3t Griffin Biopower' 09
9-3 Aero '03 (verkocht)
9-5 TID '06 (verkocht)
9-3 lpt G3 '01 (verkocht)
NG900 G3 '97 (verkocht)
900T16S Aero '92
900T8 '85 (RIP)

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16953
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Style&Co » za 09 mei, 2026 11:10

wbsmit schreef:
za 09 mei, 2026 10:49
Of PBG
PGB en Orphyum heb een lijntje met elkaar. De lijn Slochteren-Ootmarsum beschouw ik als 'as van het kwaad' ;-)
live your dreams

Gebruikersavatar
wbsmit
Geregistreerd lid
Berichten: 990
Lid geworden op: zo 14 mar, 2004 13:13
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door wbsmit » za 09 mei, 2026 11:12

Schreef ik PBG? Dat moet natuurlijk PGB zijn, stop de tijd.
9-3 V6 Aero Cabriolet '08
9-5 2.3t Griffin Biopower' 09
9-3 Aero '03 (verkocht)
9-5 TID '06 (verkocht)
9-3 lpt G3 '01 (verkocht)
NG900 G3 '97 (verkocht)
900T16S Aero '92
900T8 '85 (RIP)

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16953
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Style&Co » za 09 mei, 2026 11:47

wbsmit schreef:
za 09 mei, 2026 11:12
Dat moet natuurlijk PGB zijn, stop de tijd. Afbeelding
wil je nog jokers inzetten?

Afbeelding
live your dreams

Gebruikersavatar
wbsmit
Geregistreerd lid
Berichten: 990
Lid geworden op: zo 14 mar, 2004 13:13
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door wbsmit » za 09 mei, 2026 12:34

Haha, die kende ik nog niet. Hilarisch!!
9-3 V6 Aero Cabriolet '08
9-5 2.3t Griffin Biopower' 09
9-3 Aero '03 (verkocht)
9-5 TID '06 (verkocht)
9-3 lpt G3 '01 (verkocht)
NG900 G3 '97 (verkocht)
900T16S Aero '92
900T8 '85 (RIP)

Timmie66
Geregistreerd lid
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 14 feb, 2020 9:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Timmie66 » za 09 mei, 2026 14:57

Kan een slotje op, ben geslaagd! Bedankt voor het meedenken allen!

Gebruikersavatar
wbsmit
Geregistreerd lid
Berichten: 990
Lid geworden op: zo 14 mar, 2004 13:13
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door wbsmit » za 09 mei, 2026 19:02

Waar?
9-3 V6 Aero Cabriolet '08
9-5 2.3t Griffin Biopower' 09
9-3 Aero '03 (verkocht)
9-5 TID '06 (verkocht)
9-3 lpt G3 '01 (verkocht)
NG900 G3 '97 (verkocht)
900T16S Aero '92
900T8 '85 (RIP)

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6924
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Orphy » za 09 mei, 2026 22:04

Style&Co schreef:
za 09 mei, 2026 11:10
PGB en Orphyum heb een lijntje met elkaar. De lijn Slochteren-Ootmarsum beschouw ik als 'as van het kwaad' ;-)

Dapper, voor iemand wiens auto bij mij staat:-)
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16953
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Style&Co » zo 10 mei, 2026 10:13

Orphy schreef:
za 09 mei, 2026 22:04
Dapper
#vaakbenjetebang

die opmerking was juist positief bedoeld
live your dreams

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6924
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Bekerhouder Saab 93og gezocht !

Bericht door Orphy » zo 10 mei, 2026 12:49

:wave: :wave:
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl