Pagina 1 van 1

Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Geplaatst: di 12 mei, 2026 8:11
door Twosocks
Afbeelding

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Geplaatst: di 12 mei, 2026 8:38
door Saapie
Wat is precies je vraag? Je wilt een cd speler uit een Saab 9-7 inbouwen in de gele 900NG/ 9-3 cabrio? Of in een Saab uit 1997?

Je kan hier het beste voor naar een specialist met tech 2. Of een forumlid die eentje heeft. Radio moet aangemeld worden geloof ik.

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Geplaatst: di 12 mei, 2026 8:42
door Style&Co
en wil je iets moderns of wil je een originele radio cd speler uit die tijd?

Afbeelding

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Geplaatst: di 12 mei, 2026 10:18
door Steve-O
Welkom op het forum.

Mooie cabrio. Grappig, dat "taxi"-lampje op het dash ...

Wel handig als je je vraagstelling iets uitgebreider omschrijft.

Heb je een bestaande SAAB-radio, dan kun je een CD-wisselaar in de kofferbak inbouwen. Als die er niet al zit.

https://webautocats.com/epc/saab/sba/03a-91012/0990/
Afbeelding

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Geplaatst: di 12 mei, 2026 16:31
door Orphy
900 ng radio’s hoef je niet aan te melden, die hebben een code.
9-3 moet je met tech 2 aanmelden (mits hij vooraf afgemeld is of als het oude vin nummer aanwezig is)

Ik zie dat je in Drenthe woont, je bent van harte welkom in Slochteren. Ik heb eventueel ook wel een radio voor je mocht dat het probleem zijn.