Nadat 1,5 jaar een onverlaat met een sleutel auto's heeft bekrast is het nu tijd voor een nieuwe generatie....(deze persoon is hoogstwaarschijnlijk reeds opgepakt, nadat hij de elfde auto aanpakte...)
Nieuwe tactiek is nu het intrappen van het plaatwerk, resultaat onze 9-3 heeft een ingedeukt spatbord achte de bestuurderszijde. Het is nu derhalve tijd het plastic te vervangen en een uitdeuker te vinden...Iemand enig idee waar dit eventueel te doen is?
Zal straks even foto's maken en deze tzt online zetten
gr
NB degene die de dader weet is ook van harte uitgenodigd te reageren; plaats delict Leiden, ik heb reeds aangifte gedaan.
Vandalisme
-
vanschipstal
- Geregistreerd lid
-
xandervw
- Geregistreerd lid
Re: Vandalisme
Heey omgeving leiden... mischien is dat degene die destijds ook een sleutel in het lakwerk van mijn vader audi heeft gezetvanschipstal schreef:Nadat 1,5 jaar een onverlaat met een sleutel auto's heeft bekrast is het nu tijd voor een nieuwe generatie....(deze persoon is hoogstwaarschijnlijk reeds opgepakt, nadat hij de elfde auto aanpakte...)
Nieuwe tactiek is nu het intrappen van het plaatwerk, resultaat onze 9-3 heeft een ingedeukt spatbord achte de bestuurderszijde. Het is nu derhalve tijd het plastic te vervangen en een uitdeuker te vinden...Iemand enig idee waar dit eventueel te doen is?
Zal straks even foto's maken en deze tzt online zetten
gr
NB degene die de dader weet is ook van harte uitgenodigd te reageren; plaats delict Leiden, ik heb reeds aangifte gedaan.
-
vanschipstal
- Geregistreerd lid