Windschermen 9.3 cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
koome
Geregistreerd lid

Windschermen 9.3 cabrio

Bericht door koome » ma 22 jan, 2007 9:54

Wie heeft ervaring met met windscherm van cabriodesign met het kunststof "raam" achetr de voorstoelen?

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 04 feb, 2007 23:36

- is dat de versie die vanaf dat plastic raampje ook een lap leer/textiel achter de stoelen langs naar beneden heeft hangen?

stevenverver
Geregistreerd lid

Bericht door stevenverver » ma 05 feb, 2007 23:32

Ik heb hem, en yep dat is de versie die vanaf dat plastic raampje ook een lap leer/textiel achter de stoelen langs naar beneden heeft hangen.

Ik ben er altijd heel content mee geweest, hij past in je Saab zonder dat je gaten hoeft te boren, en hij past ook met gemak in je achterbak. En het belangrijkste: hij haalt een hoop wind weg :D .

Op een gegeven moment heb ik een orignieel saab windscherm kado gekregen die ik daarna ben gaan gebruiken. Heb weinig verschil gemerkt, de saab versie haalt alleen iets meer wind weg, maar is ook twee keer zo hoog waardoor het er allemaal weer minder mooi uit ziet. Grootse voordeel van het saab model vind ik dat je hem heel makkelijk naar achter kunt klappen waardoor hij tijdelijk uit het zicht is, dat kan met die van cabriodesign niet.

Maar goed, ik heb dus nog zo'n ding liggen wat al een jaar ligt te versloffen, als je interesse hebt dan laat maar weten.

gr,

Steven

Plaats reactie