spoilers van 9-3 SE op S plaatsen
-
Roy.
- Geregistreerd lid
spoilers van 9-3 SE op S plaatsen
Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.
-
MXL
- Geregistreerd lid
Re: spoilers van 9-3 SE op S plaatsen
De lippen en de skirts horen niet specifiek bij een SE, ze horen bij bepaalde pakketten en de eerste aero. Mijn S had ze wel, de SE van mijn broer had ze niet.Roy. schreef:Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.
-
Caspar
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: spoilers van 9-3 SE op S plaatsen
klopt; het zijn de performance en/of aero skirtsetsMXL schreef:De lippen en de skirts horen niet specifiek bij een SE, ze horen bij bepaalde pakketten en de eerste aero. Mijn S had ze wel, de SE van mijn broer had ze niet.Roy. schreef:Heeft iemand ervaring met het optisch verbouwen van een 9-3 S naar een SE en wat zou dit kosten. Dus het plaatsen van die lippen in de kleur van de auto onder de bumpers en het plaatsen van side-skirts.
-
MXL
- Geregistreerd lid