Saab 9-3 cabriolet advies
-
pieter78
- Geregistreerd lid
Saab 9-3 cabriolet advies
Hallo,
Ik kan een Saab 9-3 cabriolet kopen (2.0i) uit 1999 met 89.000 km op de teller, prijs 14.500 euro. Lijkt mij een goede deal, maar zijn jullie bekend met euvels van deze wagen? Moet ik serieus bedacht zijn op addertjes, zijn er problemen met deze Saab (geen 900 model dus, specifiek de 9-3) of kan ik dit gewoon doen?
Recente ervaringen met BNL Cars? Lijken mij betrouwbaar, zijn er mensen die daar slechte ervaringen hebben opgedaan?
Wat zijn jullie gedachten / ervaringen?
Merci,
Pieter
Ik kan een Saab 9-3 cabriolet kopen (2.0i) uit 1999 met 89.000 km op de teller, prijs 14.500 euro. Lijkt mij een goede deal, maar zijn jullie bekend met euvels van deze wagen? Moet ik serieus bedacht zijn op addertjes, zijn er problemen met deze Saab (geen 900 model dus, specifiek de 9-3) of kan ik dit gewoon doen?
Recente ervaringen met BNL Cars? Lijken mij betrouwbaar, zijn er mensen die daar slechte ervaringen hebben opgedaan?
Wat zijn jullie gedachten / ervaringen?
Merci,
Pieter
-
werli
- Donateur (2x)

-
pieter78
- Geregistreerd lid
Dank je... Ik heb van die turbo wat wisselende verhalen gehoord, en uit mijn ervaring als motorrijder weet ik hoe frustrerend het is als je op een machine zit die veel meer kan dan dat het verkeer en de snelheidslimieten om je heen toelaten.
Ze hadden bij die dealer ook een turbo staan, maar met 250.000km op de teller... dat vind ik toch wat teveel. En voor hetgeen ik wil, lijkt me die 2.0i prima. Ik heb erin gereden, op de economy stand, en het is inderdaad geen racekanon.. maar hij reed aangenaam, en dat vind ik belangrijker.
Ze hadden bij die dealer ook een turbo staan, maar met 250.000km op de teller... dat vind ik toch wat teveel. En voor hetgeen ik wil, lijkt me die 2.0i prima. Ik heb erin gereden, op de economy stand, en het is inderdaad geen racekanon.. maar hij reed aangenaam, en dat vind ik belangrijker.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
cavok
- Donateur

-
pieter78
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
cavok
- Donateur

-
pieter78
- Geregistreerd lid
-
GJK
- Geregistreerd lid
Integendeel. Vriendelijke mensen (Erik en Kees), mooie auto's en kwamen op mij erg betrouwbaar over. Voor mij in ieder geval betrouwbaar genoeg om er m'n geld achter te laten voor een mooie 93 Cabrio (afgelopen zaterdag).Recente ervaringen met BNL Cars? Lijken mij betrouwbaar, zijn er mensen die daar slechte ervaringen hebben opgedaan?
-
pieter78
- Geregistreerd lid
-
geert S
- Geregistreerd lid
Wij hebben nog nooit iets gehad aan de 9-3 (2.0i cab. se), uit 1999 en 210000 kms, best veel geluk, of hele goede auto. Verbruik gemiddeld 7.5 - 8 ltr/100 km. Heerlijke winterharde cabrio. Nu voor het eerst nieuwe remschijven voor gemonteerd. Verder heeft de radio een stukje geheugen verloren (batterij misschien), is hier vaker te lezen.
Kortom, geen snelheidsmonster, wel heerlijk comfortabel en beslist niet traag.
Kortom, geen snelheidsmonster, wel heerlijk comfortabel en beslist niet traag.
-
pieter78
- Geregistreerd lid