voorruit vervangen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Jimm
Geregistreerd lid

voorruit vervangen

Bericht door Jimm » wo 25 aug, 2004 18:29

wie weet waar ik dit goedkoop kan laten doen?
Van een cabrio!

MISTY
Geregistreerd lid

Re: voorruit vervangen

Bericht door MISTY » zo 05 sep, 2004 14:16

Als je het via de verzekering doet +-75euro.
Ik denk dat je het beste carglass kunt bellen.
succes!
misty

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 05 sep, 2004 15:33

Zelf zou ik bij het vervangen van een voorruit nooit naar carglass gaan, carglass is goedkoop, dit is niet alleen op de rekening te zien maar ook aan het afgeleverde werk. Alles wat ze doen gebeurd heel snel en niet erg secuur. Problemen waar je vaak van hoort zijn: Beschadigingen in de auto, kit lekkage, beschadiging van de carroserie onder de ruit met op de lange termijn corrosie ten gevolg. Daarnaast hebben bedrijven zoals carglass meestal niet de beste ruiten. Ruiten worden na productie gekeurd en geclassificeerd in a,b,c. De a ruiten zijn allemaal bestemd voor de productie van nieuwe auto's, de overige a ruiten en sommige b ruiten gaan naar de dealers voor vervanging. De overige b ruiten en c ruiten gaan naar bedrijven als carglass. De c ruiten kenmerken zich door dikte verschillen in het glas (in of in de buurt van het zichtveld), hierdoor kunnen er vertekeningen optreden waardoor je bijvoorbeeld na lang rondrijden hoofdpijn kan krijgen.

De dealer kan de rekening ook gewoon bij de verzekering indienen, vaak ben je iets meer eigenrisico kwijt, maar dit is absoluut de moeite waard

Jimm
Geregistreerd lid

Bericht door Jimm » vr 10 sep, 2004 9:11

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » zo 12 sep, 2004 21:10

bedankt voor de tip mxl.

Plaats reactie