Dilemma

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
cobra427
Geregistreerd lid

Dilemma

Bericht door cobra427 » ma 19 mar, 2007 19:35

Ik wil dit dilemma toch even met jullie delen.

Zakelijk rij ik in mijn Saab Classic Cabrio (natuurlijk de mooiste van Europa). binnen de Benelux (50.000 km per jaar)
Ik heb hem met 113.000 km van mijn vader (toen nog in Belgie) overgenomen. (alle historie aanwezig echt een uniek exemplaar).

Inmiddels staat er alweer 138.000 km op de teller en ik merk dat iedere km die erbij komt zeer doet. Voor mijn gevoel gewoon zonde!

Tja, inruilen voor een 9,3 Cabrio Aero op gas? Maar deze klassieker is uniek, die doe je toch niet weg? Maar ik heb geen parkeer mogelijkheid hier in de stad voor 3 auto`s dus........?

Ik weet het even niet meer.

Als een andere Saab klassieker cabrio voorbij komt, dan kijk ik om, maar een 900 NG of 9,3, nee dat doet me niet zoveel.

Economisch is het verstandiger om hem in te ruilen, maar ja........? :roll:

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » ma 19 mar, 2007 20:15

hey
voor alles is een oplossing
viewtopic.php?t=21876

oef weer een dilemma opgelost :wink:
en even de zoekfunctie gebruiken hoe je een auto 'opbaard'en het word een investering
mvg werner

900 SE C
Geregistreerd lid

Re: Dilemma

Bericht door 900 SE C » ma 19 mar, 2007 20:30

cobra427 schreef:... Economisch is het verstandiger om hem in te ruilen, maar ja........? :roll:
ben je he-le-maal .. economisch is hem wegzetten (en af en toe uitlaten)

rludeke
Geregistreerd lid

Bericht door rludeke » ma 19 mar, 2007 20:50

Heel verstandig om hem in te ruilen, benzineprijs gaat alleen nog maar omhoog en zo'n nieuwe op gas is natuurlijk veel voordeliger.

Succes met de verkoop.

P.S. Kun je mij de vraagprijs als pb mailen. :wink:

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 19 mar, 2007 20:50

werli schreef:hey
viewtopic.php?t=21876

en even de zoekfunctie gebruiken hoe je een auto 'opbaard'en het word een investering
mvg werner
In Baarn.......nee, dat is niet wat ik wil. Als ik hem hou, dan wil ik er van genieten. We hebben plaats voor 2 auto`s op eigen terrein. (De beperking van het wonen in een historische binnenstad). Anders zou ik hem hier in de stad ook wel ergens kunnen onderbrengen, maar dat is niet iets wat ik wil. Dus: Classic blijven doorrijden of inruilen? Pffffff, nu ik
ik dit schrijf weet ik zelf het antw al. Genieten van mijn CC en niet meer zeuren.... :besserwisser:

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 19 mar, 2007 20:53

rludeke schreef:Heel verstandig om hem in te ruilen, benzineprijs gaat alleen nog maar omhoog en zo'n nieuwe op gas is natuurlijk veel voordeliger.

Succes met de verkoop.

P.S. Kun je mij de vraagprijs als pb mailen. :wink:
Het is duidelijk.... :lol:

rludeke
Geregistreerd lid

Bericht door rludeke » ma 19 mar, 2007 21:00

Gelukkig, anders hadden we grovere maatregelen moeten nemen om je tot inkeer te brengen. :AR15: :ak: :comegetsome: :D

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 19 mar, 2007 21:18

cobra427 schreef:
viewtopic.php?t=21876

mvg werner
In Baarn.......nee, dat is niet wat ik wil. Als ik hem hou, dan wil ik er van genieten. We hebben plaats voor 2 auto`s op eigen terrein. (De beperking van het wonen in een historische binnenstad). Anders zou ik hem hier in de stad ook wel ergens kunnen onderbrengen, maar dat is niet iets wat ik wil. Dus: Classic blijven doorrijden of inruilen? Pffffff, nu ik
ik dit schrijf weet ik zelf het antw al. Genieten van mijn CC en niet meer zeuren.... :besserwisser:
Mocht je aan het eind van dit jaar weer beginnen te twijfelen, je weet me te vinden :wink: En niet alleen voor de stalling.. :roll:

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 19 mar, 2007 21:58

Tenfour schreef:
cobra427 schreef:
viewtopic.php?t=21876

mvg werner
Mocht je aan het eind van dit jaar weer beginnen te twijfelen, je weet me te vinden :wink: En niet alleen voor de stalling.. :roll:
Jullie zijn geweldig.......Ik begin me inmiddels een beetje te schamen dat ik dit topic ben gestart. :oops:
Dan maar weer terug naar het Oosten van het land en een huis met grote schuur kopen? (Krijg mijn vrouw nog niet zover, maar blijf mijn best doen)

Morgen met veel plezier naar Haaima voor de grote beurt en nog wat extra`s...... :D He,he...dit lucht op zeg...(hier liep ik nu al een week mee..)

Helaas voor jullie: CC 241 is voorlopig NIET te koop. :wink:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » ma 19 mar, 2007 22:38

cobra427 schreef:...Dan maar weer terug naar het Oosten van het land en een huis met grote schuur kopen?
Is rond Groningen ook OK?... Ons huis is te koop, met inpandige garage voor 5 auto's... Als je het huis koopt, krijg je er een '78 95 bij cadeau... :D

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 19 mar, 2007 22:55

72sonett-III schreef:
cobra427 schreef:...Dan maar weer terug naar het Oosten van het land en een huis met grote schuur kopen?
Is rond Groningen ook OK?... Ons huis is te koop, met inpandige garage voor 5 auto's... Als je het huis koopt, krijg je er een '78 95 bij cadeau... :D
:lol: Nee, Groningen is niet ok (voor ons dan). Zou wel weer terug willen naar Doorwerth waar ik vandaan kom. (ook helaas iets andere prijzen :cry: )

Plaats reactie