NL boekje en ACC?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Timojustin
Geregistreerd lid

NL boekje en ACC?

Bericht door Timojustin » ma 04 jun, 2007 21:21

Hallo mede-cabriofreaks,

Ik heb sinds kort een Saab Cabrio 900S. Hij is geïmporteerd uit Italië. Er zit dan ook alleen een Italiaanse handleiding/boekje bij en in de display staan ook alleen maar teksten die op pastagerechten lijken.
Help, hoe kom ik aan een NL boekje

En kan iemand me vertellen hoe de ACC werkt? Ik krijg de auto niet koeler dan 15 graden

Dank alvast!

JS Jacobs
Geregistreerd lid

Bericht door JS Jacobs » di 05 jun, 2007 11:30

Volgens mij is 15 graden de minimum instelling van de ACC

Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » di 05 jun, 2007 15:47

Klopt, dit is in de praktijk ook koud genoeg.

Als het buiten 17 is en je zet de airco constant op 15 loop je een aardige kans op een longontsteking :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 05 jun, 2007 17:03

Als je bij 15 bent, en dan nog 1 keer op temperatuur omlaag drukt, dan gaat ie vol koude lucht blazen. Je krijgt dan LOW te zien in het schermpje. Echter word je dan in je stoel gedrukt(nee deze keer niet door de turbo :P ) en bevriest je neus :lol:

JS Jacobs
Geregistreerd lid

Bericht door JS Jacobs » di 05 jun, 2007 18:15

:idea: Oh ja, wat betreft je vraag over het boekje: dit is voor een heel schappelijke prijs (ik geloof 6 euro ofzo) bij de SAAB-dealer te halen / bestellen

Katia
Geregistreerd lid

Re: NL boekje en ACC?

Bericht door Katia » do 14 jun, 2007 21:13

Timojustin schreef:Hallo mede-cabriofreaks,

Ik heb sinds kort een Saab Cabrio 900S. Hij is geïmporteerd uit Italië. Er zit dan ook alleen een Italiaanse handleiding/boekje bij en in de display staan ook alleen maar teksten die op pastagerechten lijken.
Help, hoe kom ik aan een NL boekje

En kan iemand me vertellen hoe de ACC werkt? Ik krijg de auto niet koeler dan 15 graden

Dank alvast!
: :wink: hallo Timojustin,
als je druk tegelijk op beide knoppen van de bord-computer ( "clear" en daarnaast ) voor een 10-15 seconde de de computer zal aangeweg de taalkeuze...even klikken omhoog of omlaag en de probleem is opgelost.
Helaas geen nederlands, maar een vriendelijk engels is ook goed, toch?
Veel plezier met je nieuwe Saab!!!!!!! :D

Plaats reactie