Animo voor waterdichte dakhoes?
In dit topic viewtopic.php?t=26135 van Andy komt een stoffen, niet water-dichte dakhoes van de Halfords ter sprake; ik heb hem zelf, prima hoes: kan de auto de hele dag door open buiten laten staan in deze bosrijke omgeving zonder last van vogelsch__t, bladeren, naalden en wat dies meer zij. Ook ideaal tegen verkleuring van je interieur als hij lang buiten in de zon staat. Maar: niet waterdicht. Heb ook een waterdichte autohoes (ook Halford's) maar die is weer flink aan de maat en zodanig afgewerkt dat die sporen in de was acherlaat.
Ik wil hier even de animo peilen voor een dakhoes in een waterdichte uitvoering: wie heeft interesse en wat heb je ervoor over? Speciale wensen?
Animo voor waterdichte dakhoes?
-
John
- Geregistreerd lid
Ik had een waterdichte (na 5 jr net de container ingegaan ivm scheuren; is me nu 2x overkomen). Vanwaar je vraag: wil je die van jezelf verkopen, of 'groot' gaan inkopen en een korting bedingen?
Ik koop voor de winter weer een nieuwe (mijn cabrio staat droog onder een carport) en niet nu ivm veroudering agv UV-straling
Ik koop voor de winter weer een nieuwe (mijn cabrio staat droog onder een carport) en niet nu ivm veroudering agv UV-straling
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
'Groot' gaan inkopen c.q. een aantal laten maken afhankelijk van wensen en suggesties. Zal ook (moeten) informeren bij SccS.
Een ander idee (op dit moment echt niet meer dan een concept) is een tonneaucover ontwerp a la die voor de 205 CTI - de enige c900-versie mij bekend (af-fabriek) laat veel te wensen over - grootste voordeel zal (moeten) zijn de ruimtebesparing t.o.v. de huidige 3-delige harde versie.
Ik sluit niet uit dat uiteindelijke top-versie een combinatie van tonneau en windscherm is.
In eerste instantie wil ik de animo even peilen, dus:
Een ander idee (op dit moment echt niet meer dan een concept) is een tonneaucover ontwerp a la die voor de 205 CTI - de enige c900-versie mij bekend (af-fabriek) laat veel te wensen over - grootste voordeel zal (moeten) zijn de ruimtebesparing t.o.v. de huidige 3-delige harde versie.
Ik sluit niet uit dat uiteindelijke top-versie een combinatie van tonneau en windscherm is.
In eerste instantie wil ik de animo even peilen, dus:
Wat heeft deze gekost (waar gekocht?) en wat zou je graag zien in een volgend exemplaar. Overiegens: ik heb een stoffen en (nog) geen waterdichte dakhoes, wel een waterdichte autohoes.John schreef:Ik had een waterdichte (na 5 jr net de container ingegaan ivm scheuren; is me nu 2x overkomen). Vanwaar je vraag: wil je die van jezelf verkopen, of 'groot' gaan inkopen en een korting bedingen?