Vooruit dan maar. Een wens van mijn vrouw vanwege een zere nek....over tot aanschaf dan maar. Ik kan hem altijd nog verwijderen als ik alleen rij, die lelijke opstaande wand, genaamd: winddeflector
Wie heeft er ervaring met de deflectors van Fancy Cars?
Ik heb een classic en hij zegt dat hij alleen maar voor het nieuwe model (9.3) heeft en dat deze goed te bevestigen is (twee gaten in de zijkant)
Wie o wie kan mij zeggen of dit een goede koop is.
De prijs is niet slecht(s)...220,--eurotjes.
windschot
-
TuuT
- Geregistreerd lid
Maar die is kennelijk door de moderators weggehaald (en zook mijn antwoord aan jou
)
Kijk eens hier http://www.jendvandenbosch.nl/?sc_id=3
zie je ook hoe zo'n ding vast zit.
Mijne ligt in de kofferbak. 3 kids prop je niet achter/onder zo'n ding.
Op het forum is er ook al eerder gediscussieerd: viewtopic.php?t=21319&highlight=winddeflector
Kijk eens hier http://www.jendvandenbosch.nl/?sc_id=3
zie je ook hoe zo'n ding vast zit.
Mijne ligt in de kofferbak. 3 kids prop je niet achter/onder zo'n ding.
Op het forum is er ook al eerder gediscussieerd: viewtopic.php?t=21319&highlight=winddeflector
-
avarkevj
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
nee, dat zou ik niet doen. Kijk ook eens naar dit topic: viewtopic.php?t=26170
Er zijn talloze varianten die speciaal zijn gemaakt voor de classic. Eéntje wordt er met beugels aan de gordelpunten gemonteerd (is natuurlijk wel wegneembaar, deze variant heb ik en is de versie die J&D verkoopt voor 199 euro ex BTW), eentje gaat met pennen net zoals bij de NG900/oude 9-3 (de uiteindelijke keuze van de topicstarter van het bovengenoemde topic) en er is er een met een opstaand deel van plexiglas, waar het eerder aangehaalde topic over gaat. Deze blijkt minder geschikt voor lange bestuurders.
Er zijn talloze varianten die speciaal zijn gemaakt voor de classic. Eéntje wordt er met beugels aan de gordelpunten gemonteerd (is natuurlijk wel wegneembaar, deze variant heb ik en is de versie die J&D verkoopt voor 199 euro ex BTW), eentje gaat met pennen net zoals bij de NG900/oude 9-3 (de uiteindelijke keuze van de topicstarter van het bovengenoemde topic) en er is er een met een opstaand deel van plexiglas, waar het eerder aangehaalde topic over gaat. Deze blijkt minder geschikt voor lange bestuurders.