Pagina 1 van 1
en wat vinden jullie van een 900 ng 2.3 aut??
Geplaatst: wo 27 jun, 2007 21:17
door corduroy
hoi,wie wil er iets vertellen over een 900 ng cabrio,96,automaat 2.3ltr?
kan mijn RODE 900 ng 2.0ltr hpt [in]ruilen op een ZWARTE 900 ng 2.3 aut !!Is dat nou wel verstandig?????
groet
Geplaatst: do 28 jun, 2007 13:06
door davidjoost
Tsjah, je zult het vermogen wel missen denk ik. Aan de andere kant nodigt een automaat niet zo uit tot scheuren (eerder tot rustig cruisen) en een cabrio is ook minder gemaakt voor hard rijden. Opzich is de 2.3i motor een adequate motorisering en je zult niet te kort hebben. Het is echter niet te vergelijken met de soepelheid en kracht van de turbomotor die je nu in je 900 hebt... Ik zou gewoon gaan proefrijden en kijken hoe die motor/automaat combi je bevalt!

saab 900 ng 2.3 automaat cabrio
Geplaatst: wo 22 aug, 2007 22:20
door corduroy
toen zocht ik m nog......maar nu heb ik m al.'
SUPER zo'n automaat,relaxed en voldoende vermogen.
gr roy