Hallo,
Ben mn eindelijk aangeschafte instructieboekje gewoon kwijt geraakt!
En heb nu dus een foutcode waar ik geen raad mee weet;C-ECI, cabriotop.Zowel bij dak open als dak dicht, maar alles lijkt perfect te werken.Wie helpt?
Nog ander vraagje, (had het boekje nu eindelijk kunnen gebruiken),wat is dat zwarte reservoir, onder de motorkap rechtonder, met die draaidop, aan die draaidop zit een soort pijlstok met twee streepjes, neem aan dat dit tbv het vloeistofniveau is?vloeistof zit hier duidelijk onder wat moet hier in?
Het gaat om en cabrio 900ng uit ,'96.
Als iemand nog een instructieboekje te koop heeft, hoor ik het graag.
Groet,
Rolf
Foutcode hulp s.v.p
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Foutcode hulp s.v.p
Ik heb het instructieboekje helaas ook niet bij de hand... maar als alles werkt is het toch OK? De enige melding die ik eens kreeg bij open dak was "check trunk", maar dan werkte er ook niets, totdat ik die 'zak' in de kofferruimte weer naar beneden had gelaten.rolfil schreef:...C-ECI, cabriotop. Zowel bij dak open als dak dicht, maar alles lijkt perfect te werken.
Welk reservoir rechtsonder bedoel je... Of bedoel je het zwarte reservoir met de gekartelde dop? Die is voor olie voor de stuurbekrachtiging.wat is dat zwarte reservoir, onder de motorkap rechtsonder, met die draaidop, aan die draaidop zit een soort pijlstok met twee streepjes, neem aan dat dit tbv het vloeistofniveau is? vloeistof zit hier duidelijk onder wat moet hier in?f

-
rolfil
- Geregistreerd lid
Ja, die bedoel ik, ok dan weet ik wat er in moet dus.
En idd alles werkt, wordt er alleen zo zenuwachtig van, denk dat is toch niet voorniets?Hoewel ik ook altijd op mn display zie check brakelight, en ook daar is niets mis mee, dat display is zowiezo bijna niet meer afleesbaar, en het verbruikweergave heb ik zo mn twijfels over, zou dat ding gewoon defect zijn?
En bedankt voor je hulp.
En idd alles werkt, wordt er alleen zo zenuwachtig van, denk dat is toch niet voorniets?Hoewel ik ook altijd op mn display zie check brakelight, en ook daar is niets mis mee, dat display is zowiezo bijna niet meer afleesbaar, en het verbruikweergave heb ik zo mn twijfels over, zou dat ding gewoon defect zijn?
En bedankt voor je hulp.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ja, mijn vrouw kreeg eens de melding "check coolant" of zoiets en schoot toen ook meteen in de stress, belde mij meteen op...rolfil schreef:wordt er alleen zo zenuwachtig van,
Dat is standaard, pas zodra je op de rem trapt, kan de computer 'zien' of er een lamp stuk is. Zodra je even op het rempedaal trapt, is die melding weg....altijd op mn display zie check brakelight, en ook daar is niets mis mee
Dode pixels in de SID? Dat is te repareren, zie o.a. viewtopic.php?t=8596dat display is zowiezo bijna niet meer afleesbaar
Die van ons geeft meestal 9,4-9,6 L/100 km aan. (Ik had het liever in km/L gehad maar dat schijnt niet mogelijk te zijn...)en het verbruikweergave heb ik zo mn twijfels over,
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
rolfil
- Geregistreerd lid