Lijstjes achterramen classic cabrio vervangen
-
Sabrio
- Geregistreerd lid
Lijstjes achterramen classic cabrio vervangen
1 van de 2 is zwaar aan het roesten, de ander beschadigd, iemand ervaring en een idee van de kosten?
-
rludeke
- Geregistreerd lid
Ja, alleen via de dealer nog te bestellen, hele set voor alle twee de kanten, hou je vast........................................................700 euries.
Ik heb een rubber profiel gevonden dat aardig in de buurt komt maar nog niet gemonteerd, zodra ik het geprobeerd heb zal ik het laten weten.
Jammer, niet gelukt.
Ik heb een rubber profiel gevonden dat aardig in de buurt komt maar nog niet gemonteerd, zodra ik het geprobeerd heb zal ik het laten weten.
Jammer, niet gelukt.
-
corduroy
- Geregistreerd lid
Re: Lijstjes achterramen classic cabrio vervangen
hoi,ik heb hetzelfde probleem met een 900ng 2.3,heb nu wel een goeie tip gekregen van daan uit tilburg,zie roest in b stijltjes/corduroy
gr roy
gr roy
-
Daantje
- Geregistreerd lid
rludeke schreef:Ja, alleen via de dealer nog te bestellen, hele set voor alle twee de kanten, hou je vast........................................................700 euries.....
Ik heb helemaal geen verstand van de classic of parts daarvoor....maar die prijs kan toch niet kloppen.......
-
rludeke
- Geregistreerd lid
Dat meen ik wel, de rubber strip die ik gevonden had werkt toch niet zoals het hoort.(sluit perfect af maar de ramen open en dicht doen gaat niet meer met de deur dicht
) Ik heb nu alleen het metalen houdertje voor links besteld, de rest was nog te redden.Dit houdertje alleen komt op 130 euries ex btw.
Van goud of zilver zijn ze zeker niet, ze roesten behoorlijk.
Van goud of zilver zijn ze zeker niet, ze roesten behoorlijk.
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Het metalen (roestgevoelige) stripje wat om het raam geklemt zit kost alleen al 130 euri ?
Ik kan het nog steeds niet geloven....
Dat wil zeggen dat het rubber voor 1 kant 220 euri zou kosten ??? , en een complete set 2 ijzertjes en 2 rubbertjes dus 700......
Dat is toch te gek voor woorden
Ik zou de dealer uitlachen en nog eens verder informeren hoor......dit kan gewoon niet waar zijn....
Als de ramen dezelfde hoogte hebben zijn die van de 900NG misschien passend te maken ?
Ik kan het nog steeds niet geloven....
Dat wil zeggen dat het rubber voor 1 kant 220 euri zou kosten ??? , en een complete set 2 ijzertjes en 2 rubbertjes dus 700......
Dat is toch te gek voor woorden
Als de ramen dezelfde hoogte hebben zijn die van de 900NG misschien passend te maken ?