Een dag uit het leven van... De kids op de acherbank!

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
inactief
Geregistreerd lid

Een dag uit het leven van... De kids op de acherbank!

Bericht door inactief » ma 27 aug, 2007 19:14

Halleey,

ik heb al een klein dingetje geschreven over de problemen met de Saabrio op deze dag, zie: viewtopic.php?p=297772#297772 maar wil u allen ook verblijden met de lol die we in de Saabrio hebben gehad.

Afbeelding

Geweldig vinden de mannetjes het op de achterbank, al ondervinden ze dat lang haar en een Saabrio boven de 120 p/u af en toe best onplezant kan worden (zie de creatieve trui in het 2e filmpje)...

Uiteraard winnen de twee helden de aandacht in de eerste en misschien zelfs nog wel 2e en 3e ker kijken, maar als je daarna naar de achtergrond kijkt zie je dat we stiekum onder het dansen en geinen met 140 / 160 km per uur langs onze medeweggebruikers vliegen.

Maar genoeg geluld, ik wou graag deze filmpjes met jullie delen, wie wil er dan in godsvredesnaam nog een sportieve 2 zitter...

http://www.G-ice.com/Saabrio/Saabrio_Walibi_01.MOV

http://www.G-ice.com/Saabrio/Saabrio_Walibi_02.MOV

Leuke reacties kun je hieronder kwijt, negativiteit mag je in Word typen, opslaan op je buroblad en dagelijks zelf bekijken!

Thanx, G-ice en de kiddo's!

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » ma 27 aug, 2007 19:52

hahahaha, hij ziet er ook uit alsof hij het heeeeel leuk vindt! ;)
Ik heb vorige week zo'n auto gekocht en heb kleine jongens, we waren de straat nog niet uit of de eerste zei: "pappa, koud, mag het dak dicht?" Hahaha nee dus.

Je filmpjes krijg ik niet aan de praat. Omdat dit als opbouwende negatieviteit te beschouwen is heb ik een cc-tje naar mijn buroblad gestuurd...

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 27 aug, 2007 20:10

royalqwerty schreef:hahahaha, hij ziet er ook uit alsof hij het heeeeel leuk vindt! ;)
Ik heb vorige week zo'n auto gekocht en heb kleine jongens, we waren de straat nog niet uit of de eerste zei: "pappa, koud, mag het dak dicht?" Hahaha nee dus.

Je filmpjes krijg ik niet aan de praat. Omdat dit als opbouwende negatieviteit te beschouwen is heb ik een cc-tje naar mijn buroblad gestuurd...
Probeer het eens met Quicktime, van Apple (de Saab der computerbouwers, de mooiste en de beste!)!
http://www.apple.com/quicktime/

Neem van me aan, zeker de moeite van het kijken waard!

Ennh, de "kritiek" opmerking was omdat de kleine helden dit topic ook volgen, dan is het niet leuk van ze om vervelende dingen te lezen...

Exquize mie 4 the onduidelijkheid!

GrIJnS

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » ma 27 aug, 2007 20:33

Het eerste filmpje doet het wel en is TOP!
Het tweede filmpje ziet mijn browser niet zitten, kan de pagina niet openen! En ik ben WEL benieuwd, dussss.... :lol:

succes!

grtz

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 27 aug, 2007 23:51

Sow heey,

ben ik een "piemel"!

heb gewoon een incorrecte link geplaatst! Inmiddels heb ik het boetekleed aangetrokken en heb ik de link verheraangepast en zeg ik nu met het schaamrood op de kaken dat de tweede vetter is dan de eerste!

Kijken dussss..... (evt ff refresh!)

Hieperrrrdepiep!

GaIJeS

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 28 aug, 2007 17:04

G-ice schreef:Sow heey,

ben ik een "piemel"!

heb gewoon een incorrecte link geplaatst! Inmiddels heb ik het boetekleed aangetrokken en heb ik de link verheraangepast en zeg ik nu met het schaamrood op de kaken dat de tweede vetter is dan de eerste!

Hieperrrrdepiep!

GaIJeS
Heb ik iets gemist? :roll:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » di 28 aug, 2007 17:59

cobra427 schreef:

ben ik een "piemel"!

Hieperrrrdepiep!

GaIJeS
Heb ik iets gemist? :roll:
Vast wel, maar wanneer je wat specifieker bent kan ik je vertellen of dat een gemis is en of dit onherstelbaar is!

GaIJeS

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 28 aug, 2007 19:50

G-ice schreef:
cobra427 schreef:

ben ik een "piemel"!

Hieperrrrdepiep!

GaIJeS
Nou ja, het is meer jouw (in mijn ogen) nogal iets overdreven enthousiasme over de filmpjes. Ik zie het niet, maar misschien komt dat omdat ik 2 meiden heb i.p.v. jongens. M.a.w. ik kan niks bijzonders ontdekken.
Of is het iets op de achtergrond? Een meevliegend NASA toestel? :?

Anyway, leuk voor je dat jij in iedergeval enthousiast kunt zijn, daar kunnen er niet genoeg van zijn op deze wereld. :surprise:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » di 28 aug, 2007 22:30

2 bikkels die een geweldig dag hebben in de Saabrio, de Saabri die als een speer over de dijk spurt, jalourse mensen die ingehaald worden...

Ik hoopte je mee te laten genieten van een heerlijke rit, vol snelheid, humor en met de 3 knapste hoofdrolspelers der Nederlandsche filmgeschiedenis... (De 2 kids + Saabrio!)

Jammer dat je de heerlijke momenten niet uit de filmpjes kunt halen om mee te genieten! We hadden je zo graag een glimlach om de lippen getoverd, een leuk momentje in een stressvolle dag?!

Wanneer je me vertelt wat jij een superfilmpje zou vinden doe ik m'n best om de volgende keer je wensen in vervulling te laten gaan!

Saabriogroet!

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 29 aug, 2007 10:31

G-ice schreef:2 bikkels die een geweldig dag hebben in de Saabrio, de Saabri die als een speer over de dijk spurt, jalourse mensen die ingehaald worden...

Ik hoopte je mee te laten genieten van een heerlijke rit, vol snelheid, humor en met de 3 knapste hoofdrolspelers der Nederlandsche filmgeschiedenis... (De 2 kids + Saabrio!)

Jammer dat je de heerlijke momenten niet uit de filmpjes kunt halen om mee te genieten! We hadden je zo graag een glimlach om de lippen getoverd, een leuk momentje in een stressvolle dag?!

Wanneer je me vertelt wat jij een superfilmpje zou vinden doe ik m'n best om de volgende keer je wensen in vervulling te laten gaan!

Saabriogroet!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: kom je uit de US?

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 29 aug, 2007 12:43

Neej uit Brabant :wink: , ...

8) geniet van het leven, het duurt maar even!

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » wo 29 aug, 2007 20:05

[/glimlach modus off]

Plaats reactie