Saab 900 verkopen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Adrifan
Geregistreerd lid

Saab 900 verkopen

Bericht door Adrifan » do 06 sep, 2007 16:00

Heb hier een prachtige saab 900s cabrio staan van het jaar 1992. De lak is wel is aan vervanging toe aangezien er verschrikkelijk veel kleine krasjes opstaan. De kap is spijtig genoeg ook zwaar beschadigd met talloze grote scheuren :( . Ook de vooruit zou eens vervangen moeten worden. Voor de rest is de motor op en top in orde en ook het interieur is nog autenthiek.
Weten jullie mss welke prijs ik hiervoor nog zou kunnen krijgen?

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 06 sep, 2007 16:07

Tsja.. het lastig zomaar een prijs te noemen wanneer ik de auto niet gezien heb en zonder aanvullende informatie.

Maar de gebreken die je noemt, maken de auto tot een opknapper. Want zaken als kap vervangen, voorruit (= speciaal cabrio en kostbaar) vervangen en spuitwerk zijn allen erg kostbaar.

Wat voor krasjes heeft de lak? Zijn het wasstraat-krasjes of echt talloze diepere krassen?

Verder is nuttige informatie voor het bepalen van de prijs:

- roest?
- kilometerstand?
- origineel NL of Italië/VS?
- kleur?
- Aero skirtset?
- onderhoudshistorie compleet?
- afdekkap?

Adrifan
Geregistreerd lid

Bericht door Adrifan » vr 07 sep, 2007 0:25

Wouter schreef:Tsja.. het lastig zomaar een prijs te noemen wanneer ik de auto niet gezien heb en zonder aanvullende informatie.

Maar de gebreken die je noemt, maken de auto tot een opknapper. Want zaken als kap vervangen, voorruit (= speciaal cabrio en kostbaar) vervangen en spuitwerk zijn allen erg kostbaar.

Wat voor krasjes heeft de lak? Zijn het wasstraat-krasjes of echt talloze diepere krassen?

Verder is nuttige informatie voor het bepalen van de prijs:

- roest?
- kilometerstand?
- origineel NL of Italië/VS?
- kleur?
- Aero skirtset?
- onderhoudshistorie compleet?
- afdekkap?
Geeb roest, 300000km, scarabee groen, onderhoudboekje is al tijdje niet meer ingevuld. De krassen op de lak zijn talloze witte krasjes volgens mij redelijk diep.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 07 sep, 2007 9:09

voor 500 euro :wink: neem ik hem wel mee :wink:

denk dat je het beste even op marktplaats naar cabrio's kan zoeken en dan heb je zelf oko een goed idee

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 07 sep, 2007 9:40

Okay, gezien de staat van de auto heb je een aardig bedrag nodig om 'm weer goed te krijgen. Even heel grof genomen:

- kap 1000
- spuitwerk 1000
- voorruit 500
- onderhoud 500

Een goede scarabee groene '92 S cabrio met 3 ton heeft een waarde van 6000 - 7500. Trek daar 3000 vanaf en je komt op een prijs uit. Ik zag onlangs een opknapper voor 2500 op marktplaats staan, maar dat was een '86-er.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 07 sep, 2007 9:47

staat een groene cabrio automaat op Marktplaats ... k geloof ook met wat werk er aan

Adrifan
Geregistreerd lid

Bericht door Adrifan » vr 07 sep, 2007 13:58

thx for the advice iedereen ik zal is gaan kijken

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » vr 07 sep, 2007 15:00

vergis je niet in een nieuw dak en lak, want als je het (goed) laat doen ben je zo 4000 euro armer

een verder nette cabrio is het allemaal misschien wel waard...

Adrifan
Geregistreerd lid

Bericht door Adrifan » vr 07 sep, 2007 19:42

dasdaas schreef:vergis je niet in een nieuw dak en lak, want als je het (goed) laat doen ben je zo 4000 euro armer

een verder nette cabrio is het allemaal misschien wel waard...
Is waar maar goed is mss wat te kostelijk allemaal voor mij. De vooruit moet ik zowiezo vervangen. Maar de lak en de kap zal ik laten voor de mss toekomstige eigenaar.

Plaats reactie