De kap van mijn 96ers 900 is in een goede conditie. Goed is niet perfect, aangezien de Saab optisch perfect is, stoord het mij.
De stiksels bij de achterruit zijn rot. Optie om deze opnieuw te stikken lijkt mij niet echt iets, is kan namelijk niet naaien. Het lijkt mij verstandiger om de kap te plakken. Je kan er goed bij en ik heb vertouwen in plakmiddeltjes. Echter mijn vraag; wie heeft hier ervaring mee en welk plakmiddeltje kan ik hiervoor gebruiken?
Los laten (uitgedroogd) van stiksel bij de achterruit
-
Daantje
- Geregistreerd lid
De mijne had precies hetzelfde toen ik hem kocht, en die heb ik laten lijmen door de garage...
Ik kan je niet vertellen welke lijm er gebruikt is, wel dat als het goed gebeurd, het na 2 jaar nog altijd goed vast zit..
Als niemand hier het weet, kan een bedrijf als Cabriocare je vast wat meer info geven, of misschien kan je hier wat mee,De juiste lijm vinden
Ik kan je niet vertellen welke lijm er gebruikt is, wel dat als het goed gebeurd, het na 2 jaar nog altijd goed vast zit..
Als niemand hier het weet, kan een bedrijf als Cabriocare je vast wat meer info geven, of misschien kan je hier wat mee,De juiste lijm vinden
-
rien900
- Geregistreerd lid