ik ben hier al eerder op dit forum actief geweest, toen had ik een 900 Red Arrow. Nu wil ik echter toch weer Saab gaan rijden omdat mijn hart hier ligt.
Nu is mijn vraag naar jullie mening.
Hier in de buurt staat er een ng900 met 105.000Km op de klok...echter wel zonder onderhoudsboekje, wel enkele italiaanse boekjes. Ik ga er dus vanuit dat hij ooit uit italie is gehaald.
Nu is de prijs niet echt hoog, maar mijn vraag is waar moet ik op letten...
Er zijn problemen met de kap, hij kon me zo niet vertellen wat precies. maar dat de kap opzich wel op en neer wou. Ik heb hier verder niks mee geprobeerd. Wel heb ik even in de achterbak gekeken en hieruit bleek dat ze er al mee bezig zijn geweest, of de vorige man die hem gekocht had. de de bekleding was er al los(aan de rechterkant, en ook midden bovenin?!!?! de kofferbak. heeft er misschien iemand foto's voor mij hoe dit eruit moet komen te zien als het goed is.
Ook trekt iets onder de tonneau de kap niet helemaal aan...misschien dat hier het probleem ligt. de kap staat een beetje van de tonneau af.
Ook is het stuur porreus waardoor je zou zeggen dat hij veel meer heeft gelopen, maar dit kan natuurlijk ook door de italiaanse zon zijn, want de pedalen zien er nog goed uit, en de versnellingspook ook. (hieraan zie je niet veel slijtage) Motor is ook mooi droog en schoon op het eerste gezicht.
wat is jullie mening hierover?
Zal dit een bodemloze put worden, of na de kap een probleemloze wagen.
Het betreft een gewone 2.0 zonder turbo