Hallo Saab vrienden, ik heb een problem met het raam aan de bestuurders kant van mijn 9-3 cabrio uit 1998, hij gaat niet meer tot boven aan toe dicht, bij de laaste 1cm begint hij te ratelen, net of het tandwiel versleten is, heb de deur uit elkaar gehaalt maar zie niets, en kan er niet bij.
weet iemand wat het is?
ook min ACC is warm, zet je hem 1 puntje lager is hij meteen koud? sensor???? en weet iemand wat dat kost.
Hoor het graag
Raam gaat niet tot boven dicht
-
justkevin
- Geregistreerd lid
Dag M. Kaan,
Het probleem met het ratelende raam heb ikzelf ook ervaren met mijn 900ng cabrio, bleek dat van het raammechanisme een aantal laatste tandjes waren afgebroken. Je hebt dus gelijk
Kosten bij de officiele dealer (Karssen in dit geval) 800,-
Werner heeft mij enorm uit te brand geholpen met dit, contact hem ff met een pb'tje! Stukken goedkoper namelijk...
Mbt de ACC van uw Saab zal u de berichten van de echte kenners moeten afwachten...
Groet, Kevin
Het probleem met het ratelende raam heb ikzelf ook ervaren met mijn 900ng cabrio, bleek dat van het raammechanisme een aantal laatste tandjes waren afgebroken. Je hebt dus gelijk
Werner heeft mij enorm uit te brand geholpen met dit, contact hem ff met een pb'tje! Stukken goedkoper namelijk...
Mbt de ACC van uw Saab zal u de berichten van de echte kenners moeten afwachten...
Groet, Kevin
-
virjinz
- Geregistreerd lid
-
m.kaan
- Geregistreerd lid
hoe doe ik een pb tje????justkevin schreef:Dag M. Kaan,
Het probleem met het ratelende raam heb ikzelf ook ervaren met mijn 900ng cabrio, bleek dat van het raammechanisme een aantal laatste tandjes waren afgebroken. Je hebt dus gelijkKosten bij de officiele dealer (Karssen in dit geval) 800,-
Groet, Kevin
-
werli
- Donateur (2x)