Raam gaat niet tot boven dicht

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
m.kaan
Geregistreerd lid

Raam gaat niet tot boven dicht

Bericht door m.kaan » zo 06 jan, 2008 10:31

Hallo Saab vrienden, ik heb een problem met het raam aan de bestuurders kant van mijn 9-3 cabrio uit 1998, hij gaat niet meer tot boven aan toe dicht, bij de laaste 1cm begint hij te ratelen, net of het tandwiel versleten is, heb de deur uit elkaar gehaalt maar zie niets, en kan er niet bij.
weet iemand wat het is?

ook min ACC is warm, zet je hem 1 puntje lager is hij meteen koud? sensor???? en weet iemand wat dat kost.

Hoor het graag

justkevin
Geregistreerd lid

Bericht door justkevin » di 15 jan, 2008 1:51

Dag M. Kaan,

Het probleem met het ratelende raam heb ikzelf ook ervaren met mijn 900ng cabrio, bleek dat van het raammechanisme een aantal laatste tandjes waren afgebroken. Je hebt dus gelijk ;) Kosten bij de officiele dealer (Karssen in dit geval) 800,-
Werner heeft mij enorm uit te brand geholpen met dit, contact hem ff met een pb'tje! Stukken goedkoper namelijk...
Mbt de ACC van uw Saab zal u de berichten van de echte kenners moeten afwachten...

Groet, Kevin

virjinz
Geregistreerd lid

Bericht door virjinz » do 17 jan, 2008 14:40

bij mij waren er ook problemen met dat mechanisme en werli heeft dat heel goed opgelost (nogmaals bedankt werner!)

m.kaan
Geregistreerd lid

Bericht door m.kaan » ma 21 jan, 2008 18:39

justkevin schreef:Dag M. Kaan,

Het probleem met het ratelende raam heb ikzelf ook ervaren met mijn 900ng cabrio, bleek dat van het raammechanisme een aantal laatste tandjes waren afgebroken. Je hebt dus gelijk ;) Kosten bij de officiele dealer (Karssen in dit geval) 800,-
Werner heeft mij enorm uit te brand geholpen met dit, contact hem ff met een pb'tje! Stukken goedkoper namelijk...
Mbt de ACC van uw Saab zal u de berichten van de echte kenners moeten afwachten...

Groet, Kevin
hoe doe ik een pb tje????

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » ma 21 jan, 2008 18:44

hey
je zoekt een berichtje van werli !
of je zoekt werli op in de gebruikkerslijst
en dan staat daar in dat vakje onderaan
"profiel " en ook "pb "
je klikt dan op pb