Kun je in een cabrio een eletrisch verstelbare stoel met gehoeugens zetten?? Dit i.v.m. de omklapfunctie van de rugleuning bij het instappen van achterpassagiers...
Wat is trouwens het verschil met Viggen-stoelen t.o.v de gewone stoelen ?
Electrisch verstelbare stoel in cabrio ??
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: Electrisch verstelbare stoel in cabrio ??
Elektrische bedienbare stoelen zijn ook als optie leverbaar geweest in de cabrio, voorbereiding ligt er wel. Met elektrische bedienbare stoelen moet je wel ff geduld hebben als je achterin wilt stappen. Verschil van een viggen/aero (01-) stoel t.o.v. een standaard stoel is dat je wel iets meer zijdelingse steun hebt.
-
Marc
- Lid van verdienste
Achteraf inbouwen is te doen, al is het geen simpele klus.Zeker omdat de voorbereiding er niet op elk model/jaartal ligt. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat de inbouw het grootste probleem zal zijn, het vinden van deze stoelen is namelijk nog veel moeilijker.
De viggenstoelen bieden veel meer zijdelingse steun en zitten ook veel comfortabeler. Ook vind ik dat ze er veel mooier uitzien

of niet soms?
Marc
De viggenstoelen bieden veel meer zijdelingse steun en zitten ook veel comfortabeler. Ook vind ik dat ze er veel mooier uitzien

of niet soms?
Marc
-
MXL
- Geregistreerd lid
Hoe komen jullie aan die viggen interieurs? Worden er zoveel viggen's platgereden??
-
Marc
- Lid van verdienste
Mijn interieur komt uit een 9-3 aero. De man deed dit weg daar hij ook nog een viggen had voor op circuit. Deze had het blauwe interieur wat hij in zijn aero heeft gemonteerd. Het is al enorm moeilijk om een viggen in het echt te spotten, laat staan dat je er eentje tegenkomt op een afbraak.
Zoeken is dus de boodschap
Een andere optie is Hirsch natuurlijk... 2500Euro. Persoonlijk vind ik dat nog niet zo'n gekke prijs, zeker niet als je weet wat de stoelen bij Saab kosten

Zoeken is dus de boodschap
Een andere optie is Hirsch natuurlijk... 2500Euro. Persoonlijk vind ik dat nog niet zo'n gekke prijs, zeker niet als je weet wat de stoelen bij Saab kosten