Onderhoudsboekje cabrio 1986

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
rarigtering
Geregistreerd lid

Onderhoudsboekje cabrio 1986

Bericht door rarigtering » za 12 jan, 2008 19:39

In mijn enthousiasme de beschrijvingen bij mijn cabrio 900 uit 1986, wil ik graag het autoboekje, wat nomaal in het handschoenenvakje ligt, ook bij de auto zoeken. Heeft iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Was bij 900cabrio.nl geweest, die heeft alleen sedan boekje van 1987 (die ik nu dus ook heb).

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 12 jan, 2008 21:56

ik heb ook al dingen gezocht... promotie boekje bijv. maar die dingen zijn bijster lastig om te vinden.
de 1986 cabrio was ook meer een probeersel van SAAB om te kijken of het überhaupt aan zou slaan. En dat alleen in de US. Ik geloof zelfs dat ik ergens gelezen heb dat er 500 van gemaakt/verkocht zijn.
Daarom denk ik dat het lastig is om die leuke dingen te vinden zal zijn.

Maar mocht je iets vinden, let me know :wink:

andersson
Geregistreerd lid

Bericht door andersson » za 12 jan, 2008 23:45

als het goed is, hebben witmer en odijk, a.k.a. saabcabrio.nl ongeveer 500 ingevulde onderhoudsboekjes liggen, dus vraag even goed door, meeste wel ingevuld en boven de 200.000 km.

jelger
Geregistreerd lid

Re: Onderhoudsboekje cabrio 1986

Bericht door jelger » za 12 jan, 2008 23:52

rarigtering schreef:In mijn enthousiasme de beschrijvingen bij mijn cabrio 900 uit 1986, wil ik graag het autoboekje, wat nomaal in het handschoenenvakje ligt, ook bij de auto zoeken. Heeft iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Was bij 900cabrio.nl geweest, die heeft alleen sedan boekje van 1987 (die ik nu dus ook heb).
als je de reguliere "zalm" neus hebt, dan heb je model 1987 (vanaf sept 1986).
die zouden best te vinden moeten zijn, het eerste officiele jaar van reguliere verkoop.
oa ebay, of onderdelen dag Saab Club (2x per jaar), garages als saab900 classic in Haarlem, of witmer&odijk inderdaad.

DaVinz refereert aan de "oude" 900 neus cabrio, die inderdaad model 86 zijn.

Plaats reactie