cabrioclub
-
pidi
- Geregistreerd lid
cabrioclub
Dag Leden van het forum, zojuist heb ik mij aangemeld als lid bij de Saab cabrioclub Nederland: SccS. Mocht je al wat langer geleden lid zijn geworden dan is het even goed om na te gaan of je er nog in staat, opnieuw aanmelden is wenselijk sinds er het e.e.a. is gewijzigd.
-
avarkevj
- Geregistreerd lid
-
beeldspraak
- Geregistreerd lid
Problemen opgelost
De nieuwe site van de SccS is eenmaal gehackt.
Destijds is toen het advies gegeven de site tijdelijk niet te bezoeken.
Inmiddels is het probleem opgelost en is de site veilig te bezoeken.
Mocht je je nog niet hebben aangemeld op de nieuwe site dan is opnieuw aanmelden noodzakelijk.
Het was namelijk niet mogelijk om de gegevens van de oude (lichtblauwe) site over te nemen.
Bij twijfel over juiste aanmelding kan je dit controleren door even in te loggen (zie rechter kolom)
http://www.cabrioclub.nl
Destijds is toen het advies gegeven de site tijdelijk niet te bezoeken.
Inmiddels is het probleem opgelost en is de site veilig te bezoeken.
Mocht je je nog niet hebben aangemeld op de nieuwe site dan is opnieuw aanmelden noodzakelijk.
Het was namelijk niet mogelijk om de gegevens van de oude (lichtblauwe) site over te nemen.
Bij twijfel over juiste aanmelding kan je dit controleren door even in te loggen (zie rechter kolom)
http://www.cabrioclub.nl
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
cabrioclub/SCCS
----- Original Message -----
From: "Cabrioclub"
To:
Sent: Wednesday, February 20, 2008 7:47 PM
Subject: nieuwe cabrioclub / Administrator update van de Cabrioclub
> Dit is een e-mail van 'nieuwe cabrioclub'
>
> Bericht:
> Beste Clubleden,
>
> Een aantal van jullie hebben het al gemerkt, de foto's van de toertochten zijn van de site verdwenen. Foutje van onze hoster. Mede hierdoor (maar ook andere ergernissen) ben ik op zoek naar een nieuwe hoster voor de site.
> Als er nog goede (goedkope) suggesties zijn dan hoor ik het graag. Ik probeer de fotogalerij in ieder geval weer te herstellen.
>
> Aangezien niet iedereen dagelijks het forum op de site bekijkt (eigenlijk wel doen overigens
(, wil ik graag even wijzen op een bericht dat vandaag geplaatst is. In Limburg is Evelien naarstig op zoek naar een 900 Classic Cabrio voor haar trouwdag. Kijk even op het forum voor de details.
>
> Verder wordt het natuurlijk hoog tijd voor een volgende tocht. Op de achtergrond zijn we er al mee bezig. Hopelijk horen jullie snel meer.
>
> mvg
From: "Cabrioclub"
To:
Sent: Wednesday, February 20, 2008 7:47 PM
Subject: nieuwe cabrioclub / Administrator update van de Cabrioclub
> Dit is een e-mail van 'nieuwe cabrioclub'
>
> Bericht:
> Beste Clubleden,
>
> Een aantal van jullie hebben het al gemerkt, de foto's van de toertochten zijn van de site verdwenen. Foutje van onze hoster. Mede hierdoor (maar ook andere ergernissen) ben ik op zoek naar een nieuwe hoster voor de site.
> Als er nog goede (goedkope) suggesties zijn dan hoor ik het graag. Ik probeer de fotogalerij in ieder geval weer te herstellen.
>
> Aangezien niet iedereen dagelijks het forum op de site bekijkt (eigenlijk wel doen overigens
>
> Verder wordt het natuurlijk hoog tijd voor een volgende tocht. Op de achtergrond zijn we er al mee bezig. Hopelijk horen jullie snel meer.
>
> mvg