Cabrio-leken-gezeur: ik wil een Saab Caab colomn starten!!!

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
mive
Geregistreerd lid

Cabrio-leken-gezeur: ik wil een Saab Caab colomn starten!!!

Bericht door mive » za 16 feb, 2008 18:12

Worden jullie daar nou ook zo moe van?

Rij je in een gloedje nieuwe dikste Mondeo, je toch niet onaardige 1e eigenaar BMW-5, allerduurste af fabriek toutes options Grand Scenic: niks aan de hand, nog nooit - maar dan ook nooit - een opmerking of reactie over gehad!

Rij je in een fors (!) wat oudere (maar ja, o zo aantrekkelijke) Saab Caab: vindt opeens iedereen dat ie er wat van moet vinden! En gaan ze je dat ook nog eens allemaal vertellen alsof je dat nog nooit eerder hebt gehoord... Buren, collega's sportvriendjes enzovoort! Schijnheilige ik: "Tja, interrresant hoor, zo heb ik het nog nooit bekeken, zal er eens ver nadenken, zit wel wat in", maar niet heus!

Weten ze allemaal (en helaas onophoudelijk) haarfijn uit de doeken te doen waarom ze wel willen maar als puntje bij paaltje komt toch maar geen cabro rijden. Onhandig dit en onhandig dat (allemaal best wel waar natuurlijk)... voor de honderdste keer. En áls ze dan cabrio zouden rijden (wat ze natuurlijk niet doen want enzovoort enzovoort) dan zouden ze toch voor zo'n stalen klapdakkie gaan want (enzovoort enzovoort)!

Compleet gestoord word ik van dat ge ##$@%!!!

Je zou d'r toch bijna weer zo'n gloedspiksplinternieuwe niet onaardige BMW-5, allerduurste Grand Scenic voor terugnemen? Mooi niet!

In welk TV-programma mag ik nu eindelijk eens m'n gram halen zodat dit ons dit leken-gezeur bespaard gaat blijven?! Of voor welke titel mag ik m'n Saab Caab-column gaan doen???!!!

Help en steun de actie STOP HET SAAB CAAB LEKEN GENEUZEL!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 16 feb, 2008 18:22

Nou ja... Misschien zijn het ervarings deskundigen.

Ik ben dat iig. wel, en zou alleen nog een cabrio als 4e auto willen, en dan nog zou hij 3-4 weken per jaar gebruikt worden denk ik.
Je hebt hem tenslotte om open te rijden.

Er zit natuurlijk ook veel jaloezie tussen he.. :wink:

Neem de nieuwe reclames van VW... geweldig. 8)

Ronald en Mariska
Geregistreerd lid

Re: Cabrio-leken-gezeur: ik wil een Saab Caab colomn starten

Bericht door Ronald en Mariska » za 16 feb, 2008 23:05

mive schreef:Weten ze allemaal (en helaas onophoudelijk) haarfijn uit de doeken te doen waarom ze wel willen maar als puntje bij paaltje komt toch maar geen cabro rijden. Onhandig dit en onhandig dat (allemaal best wel waar natuurlijk)... voor de honderdste keer. En áls ze dan cabrio zouden rijden (wat ze natuurlijk niet doen want enzovoort enzovoort) dan zouden ze toch voor zo'n stalen klapdakkie gaan want (enzovoort enzovoort)!
En wat vinden ze er allemaal zo onhandig aan dan? Ik heb er nog niets onhandigs aan kunnen vinden. Ja, de kofferbak is niet zo groot, maar ik heb er niet voor niets nog een 530i Touring bij :wink: (sorry, geen Saab :oops: ). En de kap is wat vandaal-gevoelig, maar dat is elke auto. Zelfs op een simpele Opel Corsa worden krassen gemaakt (weet ik helaas uit ervaring :evil: ). Bovendien, die nadelen vallen toch in het niet bij de voordelen. Cabrio rijd je omdat het ontzettend leuk is, niet om je van A naar B te brengen.

Margreet
Geregistreerd lid

Re: Cabrio-leken-gezeur: ik wil een Saab Caab colomn starten

Bericht door Margreet » zo 17 feb, 2008 16:20

mive schreef:In welk TV-programma mag ik nu eindelijk eens m'n gram halen
Nu ook in nederland, misschien kun je je nog opgeven ;)

Jan Koenders
Geregistreerd lid

Bericht door Jan Koenders » di 19 feb, 2008 22:33

Tja, mischien willen ze wat over jou kwijt en gaat dat nu via je Saab:-)

Ik herken het niet, de Saab cabrio is zo keurig, dat het alleen maar neutrale of sympathieke reacties oproept. Ik ben nl. wel wat gewend als chronisch BMW rijder.

knirbliw
Geregistreerd lid

Bericht door knirbliw » wo 20 feb, 2008 21:57

Joh, ik kan je melden dat ik als autoverkoper (ja die bestaan ook nog) meerdere merken slijt aan deze en gene. Saab is een van de merken, gelukkig, maar de hoofdmerken Ford Seat Skoda daarvan zijn de kopers over het algemeen niet al te uitgesproken mensen die graag de veilige weg zoeken en inderdaad als ze toch open willen rijden kopen ze een focus met een stalen klapdak. Helemaal niks mis mee maar hou alsjeblieft op te zeuren als iemand zijn passie koopt en inderdaad is een Saab cabrio niet een van de meest handige voertuigen, aan de andere kant is het wel ideaal om Ikea kasten mee te vervoeren, Hup dak open en gaan met die banaan. Dus ik steun van harte het Saab Caab geneuzel.

(Ps worden jullie ook zo aangekeken dat je een cabrio rijdt, ik in ieder geval wel want ik krijg elke keer weer de vraag op feestjes of het nu echt goed met mij gaat?, terwijl ik voor hetzelfde geld ook een doorsnee skoda octavia van 5 jaar oud koop, bah) :roll: javascript:emoticon(':roll:') :? :?

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » do 21 feb, 2008 0:20

Ik vind gewoon dat iemand met een scenic al helemaal zijn b......., ik bedoel helemaal niks mag zeggen.

Plaats reactie