Vorige week even open gereden en had ik wat problemen met het sluiten van de kap..... De deksel waar de kap onder zit opent normaal echter de kap komt dan wel omhoog op een normale manier en stopt op zeker hoogte valt daarna weer zachtjes terug. Krijg dan op mijn sid softtop failure en na 2 a 3keer proberen komt hij steeds verder en daarna sluit hij dan weer.
Weet niet waar ik dit moet zoeken en zie wel de nodige tips staan maar misschien heeft iemand zoiets soortgelijks gehad...... het is overigens een 900 cabrio van het bouwjaar 1995.
Alvast bedankt...... groetjes
problemen met sluiten van kap!!!!
-
djeeke
- Geregistreerd lid
Hoi Spider, misschien de zoekfunctie even gebruiken...
Mijn 9-3 stopt ook een aantal keer met die foutmelding, bij mij waarschijnlijk te weinig olie... Kan je van in de koffer even controleren (als je de mat even wegneemt, staat ergens op het forum beschreven)...
Heb hem maandag binnengebracht voor nog wat anders maar hij is nog steeds niet klaar
Hou jullie wel op de hoogte van de diagnose...
Mijn 9-3 stopt ook een aantal keer met die foutmelding, bij mij waarschijnlijk te weinig olie... Kan je van in de koffer even controleren (als je de mat even wegneemt, staat ergens op het forum beschreven)...
Heb hem maandag binnengebracht voor nog wat anders maar hij is nog steeds niet klaar
Hou jullie wel op de hoogte van de diagnose...
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
typisch probleem van de ng..... heb daar met m'n vorige wagen ook last van gehad.... idd herprogrammeren is meestal de oplossing... in het slechste geval.... motor vervangen :s zoals ik meegemaakt heb.... klep wou niet meer goed sluiten.. evenals de kap.... in vele gevallen is het aanhaaksysteem van de achterkant van de kap ook meestal ontregeld...
Greetz
Greetz
-
djeeke
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Een adres waar geregeld mensen zijn geholpen met dit probleem is: www.autobedrijfvandongen.nl 
-
spider
- Geregistreerd lid