Wie rijdt met zijn cabrio 40.000 km. per jaar?
-
Cabrio Aero
- Geregistreerd lid
Wie rijdt met zijn cabrio 40.000 km. per jaar?
Ik rijd nu een BMW 730d maar wil overstappen op een Aero cabrio diesel. Wat zijn de ervaringen met een cabrio als je er 40.000 km. per jaar mee rijdt? Word je niet moe van het extra windgeruis bijvoorbeeld?
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

hey
ik rijd met een 9.3 2.0t en heb windgeruis bij 170 km p/u.....tja
eerst dacht ik een cabrio is te koud in de winter ...niet dus
ik rij er geen 40dkm mee maar rij graag met deze auto
ga eens proef rijden of vraag de auto een weekend te gebruiken wil de dealer er niet van weten ; dan zijn er nog dealers die graag verkopen
indien we het hier hebben over nieuw aankopen
mvg werner
ik rijd met een 9.3 2.0t en heb windgeruis bij 170 km p/u.....tja
eerst dacht ik een cabrio is te koud in de winter ...niet dus
ik rij er geen 40dkm mee maar rij graag met deze auto
ga eens proef rijden of vraag de auto een weekend te gebruiken wil de dealer er niet van weten ; dan zijn er nog dealers die graag verkopen
indien we het hier hebben over nieuw aankopen
mvg werner
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
justkevin
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
cornekev
- Geregistreerd lid
-
EnnioR
- Geregistreerd lid
ik rijd dagelijks met m'n cabrio... en moet zeggen... windgeruis heb je bij elk canvas open dak...nogthans dat de 900 ng cabrio (men vorige wagen) iets minder ruis had....
Maar alle gekheid op een stokje....
Als je voor cabrio kiest.... weet je zowiso dat isolatie en geruisloosheid niet te vergelijken is met hardtop of gesloten wagen...
Greetz
Maar alle gekheid op een stokje....
Als je voor cabrio kiest.... weet je zowiso dat isolatie en geruisloosheid niet te vergelijken is met hardtop of gesloten wagen...
Greetz
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Met m'n 3000km op bijna 5 maand ben ik niet echt een ervaringsdeskundige (met een cabrio my08).
Maar ik kan je wel vertellen dat ik me regelmatig afvraag hoe stil ss wel moet zijn aangezien mijn cabrio al zeer geruisloos door het verkeer rijdt.
Vanaf 160km/u merk je pas dat je met een cabrio rijdt.
Kleine kanttekening:ik rijdt wel met een benzine,dit zou een verschil kunnen zijn.
Maar ik kan je wel vertellen dat ik me regelmatig afvraag hoe stil ss wel moet zijn aangezien mijn cabrio al zeer geruisloos door het verkeer rijdt.
Vanaf 160km/u merk je pas dat je met een cabrio rijdt.
Kleine kanttekening:ik rijdt wel met een benzine,dit zou een verschil kunnen zijn.
-
luk
- Geregistreerd lid