Lederen hoes versnellingspook
-
arthurraaijmaakers
- Geregistreerd lid
Lederen hoes versnellingspook
Ben op zoek naar een lederen hoes om de versnellingspook. Wie kan mij helpen?
-
ofr
- In memoriam †
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Probeer maar eens een nieuwe te vinden!!
Speektuning is heel erg lang voor mij bezig geweest en uiteindelijk kwam ik terecht bij iemand anders van het
forum die eentje had liggen die maar heel erg kort in een auto had gezeten en die pookhoes ie eigenlijk nieuw.
Trouwens een met leer beklede pookknop is nog wel nieuw te vinden.
Je zou wel eens bij pzenden in Landgraaf kunnen proberen, die heeft/gaat een aantal SAAB 900 Classic, ook
cabrio, gesloopt/slopen.
En neen, helaas voor anderen, ik vind die pookhoes die ik heb veel te mooi staan in mijn auto, dus die is niet te koop.
Speektuning is heel erg lang voor mij bezig geweest en uiteindelijk kwam ik terecht bij iemand anders van het
forum die eentje had liggen die maar heel erg kort in een auto had gezeten en die pookhoes ie eigenlijk nieuw.
Trouwens een met leer beklede pookknop is nog wel nieuw te vinden.
Je zou wel eens bij pzenden in Landgraaf kunnen proberen, die heeft/gaat een aantal SAAB 900 Classic, ook
cabrio, gesloopt/slopen.
En neen, helaas voor anderen, ik vind die pookhoes die ik heb veel te mooi staan in mijn auto, dus die is niet te koop.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Toch is die leren pookhoes in de auto van De900C-GAS anders dan ik een aantal keren had. Die van Gas is een vervanging van de flexibele plastic mof, waarbij het smalle vijf centimeter lange hard plastic deel blijft zitten, terwijl ik een leren pookhoes had tot aan de ring van de achteruit-ontgrendeling. Overigens doet een flinke hoeveelheid zwarte schoenpoets wonderen bij een verweerde leren pookhoes.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
sweetspeed
- Geregistreerd lid
-
rovako
- Geregistreerd lid
leer spuiten
geen goed idee leer spuiten ziet er leuk uit maar na verloop van tijd ellende en ik kan het weten.
leer is en blijft een natuurproduct.
dus niet doen.
rovako
leer is en blijft een natuurproduct.
dus niet doen.
rovako
-
sweetspeed
- Geregistreerd lid
hm, kennelijk zit je in het vak dus ik neem jouw info meteen voor waar aan. Ik zag onlangs een 900 met een stoel die "gespoten"was, zag er goed uit. Maar kennelijk is dat dus geen duurzame oplossing.
Heb jij een prijsindicatie van die hoesjes bij afname van, laten we zeggen, 30 stuks? Dat lijkt me wel een haalbaar aantal?
Heb jij een prijsindicatie van die hoesjes bij afname van, laten we zeggen, 30 stuks? Dat lijkt me wel een haalbaar aantal?
-
sweetspeed
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ware het niet dat ze voor de 900 classic niet meer verkrijgbaar zijn..72sonett3 schreef:Terecht, voor een 900NG/9-3 kost zoiets ca 50 euro. Zou voor een oude 900 niet veel meer hoeven kosten.sweetspeed schreef:Ik kies ... schoensmeer......
Misschien dat een leren pookhoes van een aftermarket-merk zoals Carpoint eenvoudig op maat te maken is?
-
Aerofiel
- Geregistreerd lid
lederen pookhoes
Ik heb een 1/2 jaar geleden 2 nieuwe lederen pookhoezen ( 900s 93 classics ) gekocht via Ebay, zoeken op `saab 900 classic en je komt ze tegen voor rond de € 30,-Wouter schreef:Ware het niet dat ze voor de 900 classic niet meer verkrijgbaar zijn..72sonett3 schreef:Terecht, voor een 900NG/9-3 kost zoiets ca 50 euro. Zou voor een oude 900 niet veel meer hoeven kosten.sweetspeed schreef:Ik kies ... schoensmeer......
Misschien dat een leren pookhoes van een aftermarket-merk zoals Carpoint eenvoudig op maat te maken is?
Succes mensen
`