hoes voor geopende kap
-
Piere
- Geregistreerd lid
hoes voor geopende kap
Wie kan mij vertellen waar je een hoes kan kopen die te gebruiken is bij een geopende kap van een 9.3[/img]
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
s9538798
- Geregistreerd lid
Beste 900 SC,
Een vraag:
Er staat bij state of nine dat shipping > 169 US dollar gratis is.
Is dit ook bij international orders boven dit bedrag?
De catalogus is i.e.g. gratis en met de uiterst lage dollar is bestellen vanuit de VS interessant lijkt mij zo.
Windscherm voor mijn 98-er cabrio 93 is omgerekend volgens mij zo'n 270 euro.
S9538798
Een vraag:
Er staat bij state of nine dat shipping > 169 US dollar gratis is.
Is dit ook bij international orders boven dit bedrag?
De catalogus is i.e.g. gratis en met de uiterst lage dollar is bestellen vanuit de VS interessant lijkt mij zo.
Windscherm voor mijn 98-er cabrio 93 is omgerekend volgens mij zo'n 270 euro.
S9538798
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Nee, http://www.stateofnine.com/page/stateof ... Y/FREESHIP ;s9538798 schreef:Er staat bij state of nine dat shipping > 169 US dollar gratis is. Is dit ook bij international orders boven dit bedrag?...
...State of Nine is now offering Free Shipping (within the US)...
-
Piere
- Geregistreerd lid
Hoes bij geopende kap
Via State of Nine zo,n hoes bestels is inmiddels aangekomen en ziet er goed uit iedereen bedankt voor zijn reactie
Peter
Peter
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Waarom zou je bij een 9-3 eigenlijk zo'n hoes willen hebben als ik vragen mag? In 30 seconden is je kap dicht, zonder dat je ingewikkelde dingen hoeft te doen. Bij een classic met gemonteerde afdekkappen kan ik me er iets van voorstellen. Op mooie zomernachten heb ik de mijne wel eens gewoon open gelaten. Dan is een hoes wel weer prettig, al is het maar tegen vogelpoep of vleermuizenkeutels.