Pagina 1 van 1

cabrio xwd

Geplaatst: vr 09 mei, 2008 15:31
door rode ridder
wie weet wanneer er de cabrio xwd komt? zou toch ook moeten komen, dacht ik zo?!

Geplaatst: vr 09 mei, 2008 15:54
door Henk-Jan
2012? Met andere woorden, het huidige model 9-3 Cabrio krijgt het systeem niet. Volgend model wellicht wel.

Geplaatst: vr 09 mei, 2008 15:57
door sjoerdk
Antwoorden zijn in Saab Nieuws te vinden.

Geplaatst: vr 09 mei, 2008 19:51
door B235R
helaas niet voor deze..... :cry: