vermist owners manual '88 cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Janwa
Geregistreerd lid

vermist owners manual '88 cabrio

Bericht door Janwa » wo 21 mei, 2008 11:39

Hallo medesaabers,

Het volgende doet zich voor.
Sinds onze verhuizing mis ik het engelstalige owners manual van onze c900 T16s cabriolet van 1988.
Ik heb inmiddels de vraag al overal op het internet bij diverse brochurehandelaren enz. gedropt maar geen reactie. Ook op marktplaats/Ebay is tot nu toe niets te vinden.

Als een van jullie zoiets tegenkomt of heeft en niet meer nodig heeft of een internetadres waar zoiets verkrijgbaar is hou ik mij aanbevolen.

Bvd.
Jan

tonke40
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door tonke40 » wo 21 mei, 2008 13:15

Kan je wel aan een copie helpen van het originele nederlandstalige WPH no 8.5 van de klassieke cabrio.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 21 mei, 2008 22:14

Kijk voor een handleiding van het modeljaar 1988 van de SAAB 900 Classic, eens in mijn fotogalerij. :wink:

tonke40
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door tonke40 » wo 21 mei, 2008 23:30

Zie dat daar niets over de cabrio instaat.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 21 mei, 2008 23:35

tonke40 schreef:Zie dat daar niets over de cabrio instaat.
Maar voor een heleboel dingen wel geschikt, op de specifieke 'cabrio-onderdelen' na natuurlijk. :wink:
Overigens, die zou ik wel kunnen inscannen uit het instructieboekje van het modeljaar 1989, uit het
nederlandstalige instructieboekje of uit het amerikaanse instructieboekje van dat modeljaar, dat
zowel de 'normale' als de cabrio-versies behandelt. :idea:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » di 27 mei, 2008 10:44

Ben je al eens bij de dichtstbijzijnde Saabdealer binnengestapt om te kijken of je de NLtalige handleiding kan nabestellen? Als die nog te bestellen is, kost ie niet meer dan 2 tientjes.

Janwa
Geregistreerd lid

Bericht door Janwa » di 27 mei, 2008 16:09

Dank voor de antwoorden.

Het mooiste zou een engelstalig exemplaar zijn omdat de auto in zijn/haar vroege jeugd is ingevoerd vanuit de US.
Met dank aan De c900c-gas. Zijn handleiding heb ik inmiddels gedownload. Mocht het noodzakelijk zijn dan kan ik die in ieder geval gebruiken.

De dealer moet ik nog een bezoek brengen voor de apk van de 9-5,
maar ik vraag me af of hij nog wat heeft. (meer gericht op nwe. types)
We zullen zien.

groet,
Jan

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » di 03 jun, 2008 21:36

Ik heb ook een engelstalig exemplaar van 1992. Staat ook wat in over de Cabrio. PB maar als je belangstelling hebt

Plaats reactie