Weigerende electronica

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Plumbum
Geregistreerd lid

Weigerende electronica

Bericht door Plumbum » do 05 jun, 2008 22:35

Ik wilde jullie vragen wie er ervaring heeft met een weigerende afstandbediening van een 900ng cabrio turbo (Mellow Yellow).
"Sleutels" hebben nieuwe batterijen maar er gebeurt helemaal niets meer na het indrukken van de knopjes. Zit er ergens een ontvanger welke dienst weigert, en zo ja waar zit dat ding.

(en het klopt ik de vraag al eerder gestelde maar daar werd niet op gereageerd) :cry:

Arjen15
Geregistreerd lid

Bericht door Arjen15 » vr 06 jun, 2008 19:36

Welk type afstandsbediening heb jij? zijn dit de eagle's?(met startonderbreking?) (rood en zwart vierkantje) de module zit bij de bestuurdersstoel(links als je er opzit) probleem bij deze modules zijn er inderdaad. namelijk doorbranden van schakelmodule(die zit daar ook) Laat maar even weten

Plumbum
Geregistreerd lid

Onderzoekje

Bericht door Plumbum » za 07 jun, 2008 18:05

Bedankt heer zal morgen direct onder de stoel duiken. Wat kost een nieuwe ontvanger eigenlijk en waar haal ik die vandaan.

Plumbum
Geregistreerd lid

storing electronica

Bericht door Plumbum » zo 08 jun, 2008 11:07

Hallo ik heb naar het kastje gezocht maar mijn vraag is: zit dat ding in de stoel of onder de vloerbedekking van bestuurders stoel.
Zie namelijk niets zitten, :oops: en voor mijn gevoel zit zoiets toch onder de motorkap, anders kan je dat ding, het is een cabrio, toch zo uit pikken.
:!:
Groet Jouke.

Plumbum
Geregistreerd lid

VSS

Bericht door Plumbum » di 10 jun, 2008 16:39

Joel Saab dealer te Groningen heeft 2 uur geprobeerd om het e.e.a. aan de loop te krijgen. We denken nu dat het VSS kastje defect is. Wie heeft er nog zo'n kastje liggen met bijbehorende afstandbediening. :o

Plumbum
Geregistreerd lid

VSS

Bericht door Plumbum » di 10 jun, 2008 16:40

Joel Saab dealer te Groningen heeft 2 uur geprobeerd om het e.e.a. aan de loop te krijgen. We denken nu dat het VSS kastje defect is. Wie heeft er nog zo'n kastje liggen met bijbehorende afstandbediening. :o

Plaats reactie