na enkele weken het forum te hebben doorgezocht naar allerhande info, lijkt de kogel door de kerk
ik heb echt zin gekregen om een saab 9.3 cabrio te rijden, maar heb tot nu toe alleen maar met franse wagens gereden. k ken er dus zo goed als niets van
maar wat niet is kan nog komen.
is er iemand op het forum die (event. tegen betaling) met mij mee naar deze wagen wil gaan kijken tegen het einde van de week ? (oost-brussel)
k weet dat er mensen van mechelen en omstreken zijn, ikzelf ben van londerzeel en werk in brussel;
k heb een 9.3 zien staan van 1999 met weinig km, op lpg en in een mooie staat maar wil liever geen saab-kat in een zak kopen.
hartelijke groeten en alvast bedankt voor de reactie !
maarten
ps : tips zijn altijd welkom, waar op te letten en dergelijke, de vele zoeklinks op de site hebben me al wat bijgebracht, maar een korte checklist met aandachtspunten zou leerrijk zijn
hartelijk dank voor de tips en adviezen, heeft me zeker geholpen !
werner is zondag meegegaan naar brussel (komt hij helemaal van tegen de grens voor af - thx ) en de wagen uitgebreid bekeken, betast, geproefd, geroken, kortom een volledige check up.
de testrit was uitermate positief en van de prijs was nog 500 € af te knijpen !
vandaag de auto gaan halen en n eerste rit gemaakt naar huis waar mn trots vrouwtje stond te wachten...
dan le moment supreme ; de maxi cosi testen... merde dat ding wil er niet in
maar k heb sowieso al n afspraak om n isofix systeem te bekijken en te testen, hopelijk lukt dat
want saab verlenger voor de gordel is duur (125€) en de airbag voorin is bij mijn weten niet af te zetten (trouwens, dan moet ik helemaal alleen achterin zitten , terwijl zoon en vrouwlief voorin gezellig kunnen cruisen
hoofdstuk wordt vervolgd
ps : we plannnen binnen 15 dagen met deze machtig mooie bolide naar het zuiden van frankrijk te rijden dus nog even de motor na laten kijken en de valiezen halveren en aftellen maar !!