Dak wil niet meer open !
-
dannyd
- Geregistreerd lid
Dak wil niet meer open !
Mij dak wil niet meer open, hoor wel achteraan een tikkend geluid maar er komt geen beweging in.Iemand een idee wat het kan zijn.Waar moet ik gaan zoeken of gaan testen.
Graag wat info AUB heb de saab pas twee weken dus ik ben nog een leek.
Is een saab 900 cabrio BJ 1991.
Groeten,
Danny :
Groeten,
Danny :
-
sander69
- Donateur (2x)

Re: Dak wil niet meer open !
Gezien het bouwjaar moet het gaan om de classic cabrio toch?dannyd schreef:Mij dak wil niet meer open, hoor wel achteraan een tikkend geluid maar er komt geen beweging in.Iemand een idee wat het kan zijn.Waar moet ik gaan zoeken of gaan testen.
Groeten,
Danny :
het enige dat ik ervan weet is dat je het dak ook met de hand kunt openen.....
er zijn hier genoeg mensen met een classic cabrio die je ( hopelijk ) wel kunnen helpen.....
heb je geen garantie op de auto, aangezien je hem pas 2 weken hebt?
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Ik weet er ook niet heel veel van. Wat ik weet is dat je de zitting van de achterbank kunt verwijderen. Stoelen naar voren, voor de achterbank staan en de voorkant van de zitting omhoog trekken, dat gaat een beetje zwaar.
Onder de rechterzitting, zit de pomp van het dak, je zou eens kunnen kijken of die droog is, of dat ie misschien olie lekt en dus nat is.
Je kunt het dak niet zomaar met de hand open doen, daar moet je iets voor doen, maar wat.... dan stopt mijn kennis ook.
Wie vult aan?
Michiel
Onder de rechterzitting, zit de pomp van het dak, je zou eens kunnen kijken of die droog is, of dat ie misschien olie lekt en dus nat is.
Je kunt het dak niet zomaar met de hand open doen, daar moet je iets voor doen, maar wat.... dan stopt mijn kennis ook.
Wie vult aan?
Michiel
-
1987
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
dannyd
- Geregistreerd lid