Heerlijk touren

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
MennoB
Geregistreerd lid

Heerlijk touren

Bericht door MennoB » za 02 aug, 2008 21:46

Hoi allemaal......al eerder heb ik wat vragen gesteld hier maar vanaf vandaag mag ik me denk ik een volledig lid van het forum noemen inclusief 900 cabrio Melow Yellow met zwart leer......opgehaald in Amsterdam en natuurlijk de hele weg open terug gereden.....GEWELDIG!!!! Nog wat kleine zaken aan passen, koppelingskabel bijstellen en wielen uitbalanceren en dan heerlijk cruisen.....kom maar op zomer!!!! :D [/img]

Dobrov
Geregistreerd lid

Bericht door Dobrov » zo 03 aug, 2008 0:21

Veel Cabrio-plezier MennoB en jawel, er gaat met het dak, een wereld voor je open ...
Nu nog een beetje weer !

jelleiden
Geregistreerd lid

Bericht door jelleiden » zo 03 aug, 2008 9:42

Heel goed! Gave kleuren combi ook. Zie hem vast een keer op een meeting oid!

Jurg
Geregistreerd lid

Bericht door Jurg » di 05 aug, 2008 15:20

Koppelingskabel bijstellen zoals in... drukveren koppelingsgroep versleten :oops:

Kabel bijstellen helpt dan maar eventjes :roll:

Laat het de pret niet drukken, nu de zon (af en toe) schijnt !

shearwater
In memoriam †

Re: Heerlijk touren

Bericht door shearwater » di 05 aug, 2008 18:33

MennoB schreef:Hoi allemaal......al eerder heb ik wat vragen gesteld hier maar vanaf vandaag mag ik me denk ik een volledig lid van het forum noemen inclusief 900 cabrio Melow Yellow met zwart leer......opgehaald in Amsterdam en natuurlijk de hele weg open terug gereden.....GEWELDIG!!!! Nog wat kleine zaken aan passen, koppelingskabel bijstellen en wielen uitbalanceren en dan heerlijk cruisen.....kom maar op zomer!!!! :D [/img]

Foto's! Lijkt me een mooie auto!

Plaats reactie