Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland 
-
sander69
- Donateur (2x)

Re: Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
ik heb er zelf ( nog ) geen ervaring mee, maar Timmer in Meppel schijnt wel goed te zijn.Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
heb je de kap open of dicht?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
Wat ben je van plan Nolske? Jouw 9-5 wisselen voor een cabrio???
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateurStyle&Co schreef:Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
-
sander69
- Donateur (2x)

bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?Nolske schreef:Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateurStyle&Co schreef:Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
-
Nolske
- Geregistreerd lid