Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Nolske
Geregistreerd lid

Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Bericht door Nolske » do 07 aug, 2008 14:03

Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Bericht door sander69 » do 07 aug, 2008 14:05

Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:
ik heb er zelf ( nog ) geen ervaring mee, maar Timmer in Meppel schijnt wel goed te zijn.

heb je de kap open of dicht?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 07 aug, 2008 14:10

Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:
Schaap in Lemmer staat goed aangeschreven

Wat ben je van plan Nolske? Jouw 9-5 wisselen voor een cabrio???

Nolske
Geregistreerd lid

Bericht door Nolske » do 07 aug, 2008 17:18

Style&Co schreef:

Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur :wink:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » do 07 aug, 2008 22:11

Nolske schreef:
Style&Co schreef:

Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur :wink:
bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » vr 08 aug, 2008 7:07

Joel in Groningen

Nolske
Geregistreerd lid

Bericht door Nolske » vr 08 aug, 2008 22:07

sander69 schreef:
Nolske schreef:
Style&Co schreef: Schaap in Lemmer staat goed aangeschreven