Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland 
-
sander69
- Donateur (2x)

Re: Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet
ik heb er zelf ( nog ) geen ervaring mee, maar Timmer in Meppel schijnt wel goed te zijn.Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
heb je de kap open of dicht?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
Wat ben je van plan Nolske? Jouw 9-5 wisselen voor een cabrio???
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateurStyle&Co schreef:Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
-
sander69
- Donateur (2x)

bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?Nolske schreef:Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateurStyle&Co schreef:Schaap in Lemmer staat goed aangeschrevenNolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland
-
Nolske
- Geregistreerd lid
Vergrendeling werkt ook niet achtersander69 schreef:bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?Nolske schreef:Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateurStyle&Co schreef: Schaap in Lemmer staat goed aangeschreven
-
sander69
- Donateur (2x)

Ik ben benieuwd wat ze bij de dealer; bij mij doet de vergrendeling ook niks namelijk..Nolske schreef:Vergrendeling werkt ook niet achtersander69 schreef:bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?Nolske schreef: Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur
ik vermoed dat hij uitgelezen moet worden en dat de 5e boog gesteld moet worden...( heb eff gezocht bij soortgelijke gevallen )
-
Nolske
- Geregistreerd lid