Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Nolske
Geregistreerd lid

Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Bericht door Nolske » do 07 aug, 2008 14:03

Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab 900 Elec. Cabriodak werkt niet

Bericht door sander69 » do 07 aug, 2008 14:05

Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:
ik heb er zelf ( nog ) geen ervaring mee, maar Timmer in Meppel schijnt wel goed te zijn.

heb je de kap open of dicht?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 07 aug, 2008 14:10

Nolske schreef:Wie weet voor mij een goede garage of monteur. Die de eventuele storing kan verhelpen van mijn CabrioKap. Gaarne Noord nederland :roll:
Schaap in Lemmer staat goed aangeschreven

Wat ben je van plan Nolske? Jouw 9-5 wisselen voor een cabrio???

Nolske
Geregistreerd lid

Bericht door Nolske » do 07 aug, 2008 17:18

Style&Co schreef:

Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur :wink:

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » do 07 aug, 2008 22:11

Nolske schreef:
Style&Co schreef:

Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur :wink:
bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » vr 08 aug, 2008 7:07

Joel in Groningen

Nolske
Geregistreerd lid

Bericht door Nolske » vr 08 aug, 2008 22:07

sander69 schreef:
Nolske schreef:
Style&Co schreef: Schaap in Lemmer staat goed aangeschreven

bedoel je dat de vergrendeling niet werkt als de kap dicht is, waardoor tijdens het rijden de achterkant omhoog gaat?
Vergrendeling werkt ook niet achter :?

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » vr 08 aug, 2008 23:45

Nolske schreef:
sander69 schreef:
Nolske schreef: Nee van een goede vriend, de kap wil niet sluiten achter, trouwens hij reageert helemaal niet. Storingen denk ik maar hij zoekt een goede reperateur :wink:
Vergrendeling werkt ook niet achter :?
Ik ben benieuwd wat ze bij de dealer; bij mij doet de vergrendeling ook niks namelijk..

ik vermoed dat hij uitgelezen moet worden en dat de 5e boog gesteld moet worden...( heb eff gezocht bij soortgelijke gevallen )

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » do 14 aug, 2008 22:17

Al nieuws omtrent de cabrio?

Nolske
Geregistreerd lid

Bericht door Nolske » ma 18 aug, 2008 21:54

sander69 schreef:Al nieuws omtrent de cabrio?
Nee dat gaat nog wel ff duren misschien zet ie de auto eerst in de stalling namelijk. En dan van het voorjaar pas invoeren en de kap laten maken :cry: :cry: :roll:

Plaats reactie