klote dus
Na opgave van de verzekering bericht terug gekregen dat ik het dak kon laten maken met een eigen risico van 1700,- !!
Ik heb toen geeist dt er dan ook weer een origineel saab-dak op moest komen. Nu eindelijk na 2 maanden is de cabrio eergisteren gemaakt.
Volgens het schadebedrijf een schadepost van 4350,- excl BTW !!
Mijn vrouw mocht in december,n a het maken van een afspraak hiervoor, een dag later aangifte komen doen. Uiteraard wist de politie welk gropeje van 5 vandalen er verantwoordelijk was voor de schade bij dat bewuste parkeerterrein, maar viel men bijna van hun stoel toen mijn vrouw voorstelde deze 5 man ( 15 - 17jr ) maar eens op te halen zodat wij ze prive aansprakelijk konden stellen.....Neeee....dat ging toch echt niet. Ze hadden het veel te druk, en het zou toch niets helpen....
Zeer ergerlijk dat lakse gedrag van de politie...zeker als je ze daarna met 4 man in een busje de hele dag door de stad ziet rijden om op diverse plekken met een radarpistool snelheidsovertredingen op te sporen... Da's pas respect afdwingen bij de burger....bahh!!
Maar goed. De saab ziet er weer geweldig uit. Mooi strak dak.
Ik maptun weer lekker door !!
Zo....dat ben ik ff lekker kwijt
Eli