Silverline gekocht
-
Cris
- Geregistreerd lid
Silverline gekocht
Van het weekend een LPT Silverline gekocht van 2002 met 93 000 km op de teller. Wel een paar vraagjes : zijn de zwarte stootstrips in de bumper apart verkrijgbaar? Ik zou hem graag perfect hebben en deze hebben wat schaafwondjes.... Voor de rest werkt de airco niet (zal maar beginnen met een vulling) en de radio werkt niet. Is dit een gekend probleem? Staat die zekering apart of achteraan de radio? Verder heeft ook het display zijn beste tijd gehad. Los daarvan heeft hij eens een goede poetsbeurt nodig, en het cabriodak is meer dan perfect !
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Silverline gekocht
Cris schreef:Van het weekend een LPT Silverline gekocht van 2002 met 93 000 km op de teller. mooi Wel een paar vraagjes : zijn de zwarte stootstrips in de bumper apart verkrijgbaar? neen helaas Ik zou hem graag perfect hebben wie niet en deze hebben wat schaafwondjes.... Voor de rest werkt de airco niet (zal maar beginnen met een vulling) en de radio werkt niet. Is dit een gekend probleem?neen is deze origineel ? Staat die zekering apart of achteraan de radio?apart Verder heeft ook het display zijn beste tijd gehad.kan meestal wel gerepareerd worden Los daarvan heeft hij eens een goede poetsbeurt nodig,elke dag een stukje en tegen het eind van de week is ie klaar en het cabriodak is meer dan perfect vooral open !
-
Cris
- Geregistreerd lid
ook een manier van antwoorden
Ik ga hem zaterdag pas halen, maar wilde op voorhand al wat info. De radio is een originele radio / cd. Maar wagen heeft de laatste 2 jaar amper 1000 km gedaan. Dus ik vermoed ergens een platte batterij gehad of zo. Werken die radio's trouwens met een code ? Voor de rest eens een deftige grote onderhoud geven, de paardjes voorzichtig terug wakker maken en het zal wel goedkomen zeker ?!?
En Werli, hij dient enkel als speelgoed bij mij, dus 95 % van de kilometers die nog gaan komen zullen open gereden worden
Ik ga hem zaterdag pas halen, maar wilde op voorhand al wat info. De radio is een originele radio / cd. Maar wagen heeft de laatste 2 jaar amper 1000 km gedaan. Dus ik vermoed ergens een platte batterij gehad of zo. Werken die radio's trouwens met een code ? Voor de rest eens een deftige grote onderhoud geven, de paardjes voorzichtig terug wakker maken en het zal wel goedkomen zeker ?!?
En Werli, hij dient enkel als speelgoed bij mij, dus 95 % van de kilometers die nog gaan komen zullen open gereden worden
-
werli
- Donateur (2x)

hey
het is een manier van antwoorden ja (kreeg er zelfs reaktie over van een moderator ); echter valt het me op dat ik wel de enige was die iets wilde toevoegen
dus beter iets dan niets en toch op die manier 90% van je vragen beantwoordt zien
originele 9.3 radio heeft geen code
zekers rustig aan in het begin ; de auto zal ook wat blij zijn met nieuwe olie en filters zeg maar groot onderhoud
en als deze 95% zal dienen voor het plezier hopelijk beleef je er dat dan veel mee
ik wens het je zeker toe
mvg werner
ps; ik typ niet zo graag toch neem ik de moeite om het te doen
het is een manier van antwoorden ja (kreeg er zelfs reaktie over van een moderator ); echter valt het me op dat ik wel de enige was die iets wilde toevoegen
dus beter iets dan niets en toch op die manier 90% van je vragen beantwoordt zien
originele 9.3 radio heeft geen code
zekers rustig aan in het begin ; de auto zal ook wat blij zijn met nieuwe olie en filters zeg maar groot onderhoud
en als deze 95% zal dienen voor het plezier hopelijk beleef je er dat dan veel mee
ik wens het je zeker toe
mvg werner
ps; ik typ niet zo graag toch neem ik de moeite om het te doen
-
Cris
- Geregistreerd lid
-
Cris
- Geregistreerd lid
hij rijdt gewoon fantastisch ! Enkele kleine mankementen nog te verhelpen; radio gaat niet, en is niet de zekering, ABS werkt niet maar diagnosetoestel zegt iets van een sensor, dus ook geen ramp denk ik, en display (SID) heeft zijn beste tijd gehad.... Maar echt op gebied van rijden heeft de wagen mij heel aangenaam verrast, rijdt 10 keer beter dan de Audi 2.3 cabrio die ik hiervoor gehad heb.