Ik heb zelf een 9-3 Viggen Cabriolet met windscherm. Afgelopen week ook met schoonpa een 9-3 Cabriolet (2001)gekocht echter zonder windscherm. Windscherm is ondertussen gekocht maar ik zie dat er in mijn Cabrio montagepunten zitten in de zijpanelen van de bekleding en in de zijne niet. Het zijn kunststof dopjes met een gat er in.
In de Cabrio van mijn schoonpa zitten deze dopjes met gaten niet. Kan ik zomaar gaatjes boren in de binnenbekleding en daar dopjes in zetten (soortgelijke dopjes kan ik bestellen bij www.drabbe.nl). Denk ik te makkelijk, kan dit of moet er nog een versteviging van het zijpaneel plaatsvinden.
Alvast bedankt voor de reactie, met vriendelijke groeten,
Sander
Montage windscherm
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Dobrov
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
wildhoek
- Geregistreerd lid
Re: Montage windscherm
Hoe is het gegaan met de montage en waar heb je de doppen gekocht?
Mijn Saab-dealer zegt dat hij er wel een uur mee bezig is. Bekleding moet los, etc.
Dus ik ben benieuwd hoe je het hebt gedaan. Hoe heb je de plaatst voor de gaten bepaald?
vr gr
Mijn Saab-dealer zegt dat hij er wel een uur mee bezig is. Bekleding moet los, etc.
Dus ik ben benieuwd hoe je het hebt gedaan. Hoe heb je de plaatst voor de gaten bepaald?
vr gr
-
Schtem
- Geregistreerd lid
Re: Montage windscherm
Ik heb voor mijn cabrio een windscherm gekocht voor de auto werd afgeleverd. Bij aflevering heeft de verkoper 2 gaten geboord op het blote oog en het past prima (had 'ie al vaker gedaan)
Ik moet nog dopjes bestellen om de gaten af te werken(komt er maar niet van) Het boren heeft hem toch zeker 30 seconden gekost dus ik vraag me af waar de garage een uur werk vandaan haalt
Ik moet nog dopjes bestellen om de gaten af te werken(komt er maar niet van) Het boren heeft hem toch zeker 30 seconden gekost dus ik vraag me af waar de garage een uur werk vandaan haalt