Zo, dat moest ik effe kwijt.
Wat is het leven toch mooi!
-
elentinos
- Geregistreerd lid
Wat is het leven toch mooi!
Afgelopen dagen al een paar keer heerlijk open gereden. Wat is dat toch fantastisch! Grijns van oor tot oor.
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Re: Wat is het leven toch mooi!
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. En vanavond heb ik de auto weggebracht voor een nieuwe kap. Dus vanaf zaterdag ook weer net wat meer genieten als de auto dicht is.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Inderdaad 't leven kan mooi zijn,
met één vinger zoem ik m'n schuifdak open
met één vinger zoem ik m'n schuifdak open
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
Inderdaad leuk zo een cabrio'ke 
-
tikSimone
- Geregistreerd lid
Toen ik deze week de kap open deed ging een meneer mij uitleggen dat ik mijn Ray-Ban nog op moest zetten.
Maar ik heb geen Ray-Ban ....
't Is inderdaad zalig, die wind in je haar. Maarre .... we rijden toch al langer dan de afgelopen dagen open ....???
Maar ik heb geen Ray-Ban ....
't Is inderdaad zalig, die wind in je haar. Maarre .... we rijden toch al langer dan de afgelopen dagen open ....???
-
ofr
- In memoriam †
deze middag heerlijk met vrouw en kinderen door de kempen en een deel van oost brbant getoerd.
Koppie trekt nu een beetje.
Lekker alvast voorbereiden op de toertocht van mei a.s van Saab Cabrio Club Soleil (www.saabcabrioclub.nl)
Koppie trekt nu een beetje.
Lekker alvast voorbereiden op de toertocht van mei a.s van Saab Cabrio Club Soleil (www.saabcabrioclub.nl)
-
dirk
- Geregistreerd lid
Ook heerlijk, al raad ik vanaf nu op de snelweg een windscherm aan. Heb behoorlijk last van m'n nek van een klein stukje snelweg 120. Voor de rest, heerlijk genieten met petje op, zonnebril en benzine in de tank
! Jammer dat 't weer weer minder wordt 
-
tikSimone
- Geregistreerd lid
O, was het dat waarom het me er maandag in schoot???
(tochtje snelweg van zo'n 300 km ...)
Ik vind zo'n windvanger eigenlijk niet mooi. Wie rijdt er allemaal mee? Of rijdt het gros van de cabriorijders hier toch zonder?
Ik vind zo'n windvanger eigenlijk niet mooi. Wie rijdt er allemaal mee? Of rijdt het gros van de cabriorijders hier toch zonder?
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Ik rij met en dat scheelt echt een flink stuk hoor! Zonder de deflector slaat de wind zo terug in mijn nek. Een beetje het open raam gevoel. En met de deflector heb ik hier vrijwel geen last meer van.
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Zo'n wind scherm doet wonderen. Je kunt de snelheid een beetje opbouwen en toch nog genieten van het zalig weertje.
-
ofr
- In memoriam †
ik rijd zonder
weet nog niet wat het is met enne... alleen heb ik weinig last van wind
Alleen achterin wordt het toch wat zwaar boven de 80, maar ja... men zit wel in een cabrio !!!
weet nog niet wat het is met enne... alleen heb ik weinig last van wind
Alleen achterin wordt het toch wat zwaar boven de 80, maar ja... men zit wel in een cabrio !!!
-
B235R
- Lid van verdienste
Zonder is waardeloos, vooral als je ff de snelweg op wil. Zo'n ding is het geld helemaal waard.
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Ik rijd nu zonder.
Maar ben nog opzoek naar een goedkope en niet te lelijke oplossing...
Zonder is wel mooier.
Groet,
Olivier
Maar ben nog opzoek naar een goedkope en niet te lelijke oplossing...
Zonder is wel mooier.
Groet,
Olivier
-
dirk
- Geregistreerd lid
We rijden soms met erin. Zat bji de waag'n, dus ja... Is wel lekker als je langer dan 5 minuten op de snelweg bent..