Navigatiesysteem saab 9-3 vector

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
biep
Geregistreerd lid

Navigatiesysteem saab 9-3 vector

Bericht door biep » za 09 apr, 2005 20:29

In onze nieuwe saab zit een navigatiesysteem van het merk navtec voor gans Europa. Dom vraagje misschien, maar kan ik ook een ander navigatieprogramma gebruiken, zoals tomtom of zo? Mag ik de dvd die er nu inzit zelf vervangen door een ander programma indien ik dit zou willen ? Kan iemand mij hier meer over vertellen, want wil er niet aan prutsen zonder goed geïnformeerd te zijn en net dàt ben ik vergeten vragen aan de dealer.
Kan ik dus een routplanner van een vriend ook gebruiken bvb ?
Dank voor jullie antwoord .
Groeten Biep :D

Marc
Lid van verdienste

Re: Navigatiesysteem saab 9-3 vector

Bericht door Marc » za 09 apr, 2005 20:37

Enkel de navtec dvd's zullen werken.

Tom tom is een navi systeem voor pda's.

biep
Geregistreerd lid

Bericht door biep » za 09 apr, 2005 20:47

ja, daar was ik me even niet van bewust, hoor die naam gewoon veel vallen. Goed, dan blijft het bij navtec, maar als ik daar op de site wil controleren of er een update of zo is, dan kan ik niet aanduiden dat ik met een saab rijd. Ik wil, indien het mogelijk zou zijn, mijn navigatiesysteem in het Nederlands gebruiken. Kan dit ? Is niet een heel groot probleem, mijn engels is goed genoeg, maar werkt toch vlotter in Nederlands.
Toch bedankt hoor !
biep

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » za 09 apr, 2005 20:51

Nederlands is helaas geen optie.

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » za 09 apr, 2005 21:33

Voor zover ik weet zal NL in de loop van dit modeljaar leverbaar worden en zal dit softwarematig in het huidige navigatiesysteem van de al rijdende auto's aangepast kunnen worden.

Mooie auto!

Rene.

biep
Geregistreerd lid

Bericht door biep » za 09 apr, 2005 21:49

Thx René, ben er zelf ook héél blij mee :D
Nu nog véél zon :O:
Biep

Hestiel
Geregistreerd lid

Aanpassing DVD navigatie

Bericht door Hestiel » zo 12 nov, 2006 22:59

Hallo Biep.

Heb jij inmiddels al ervaring met de aanpassing van het DELPI navigatiesysteem in de Nederlandse taal?
Heb jij in jouw systeem ook ervaring met de WAP instellingen voor de ingebouwde Saab telefoon?

biep99
Geregistreerd lid

Bericht door biep99 » ma 13 nov, 2006 6:52

Bij mij zit er een navtech systeem in. Toch heb ik een upgrade nodig denk ik, maar hoe dat juist in zijn werk gaat weet ik pas deze week, gezien de wagen nu in onderhoud gaat en ik het aan de garagehouder moet vragen.
Ik gebruik geen handenvrij systeem in mijn wagen, dus wat betreft het wappen ermee heb ik geen ervaring.
Groeten biep

Plaats reactie