Leren bekleding in warme landen (met veel zon)
-
tiny
- Geregistreerd lid
Leren bekleding in warme landen (met veel zon)
Zijn er mensen die ervaring hebben met leer in de zon? Het lijkt me dat het in de zon erg warm kan worden en het lijkt me ook dat zwart leer dan echt niet te doen is. Ik kan me voorstellen dat je je benen brandt. Zijn er mensen die ervaring hebben met leren bekleding in de zon?
-
verde900
- Donateur

Re: Leren bekleding in warme landen (met veel zon)
Dat verbranden valt wel mee, en een kleur maakt ook niet echt uit
(misschien meetbaar maar niet voelbaar)
(misschien meetbaar maar niet voelbaar)
-
tiny
- Geregistreerd lid
OK, bedankt voor je snelle reactie
Nog meer mensen die hier iets over te zeggen hebben?
Nog meer mensen die hier iets over te zeggen hebben?
-
B235R
- Lid van verdienste
Als het veel in de zon staat, in elk geval vaker en goed behandelen met de juiste onderhoudsproducten.
-
erwinver
- Geregistreerd lid
Waarom zijn er nauwelijks (geen) cabrio's met stoffen bekleding??????
-
B235R
- Lid van verdienste
je bedoelt in het algemeen cabrio's met stof??erwinver schreef:Waarom zijn er nauwelijks (geen) cabrio's met stoffen bekleding??????
stof is niet praktisch, leer daar in tegen wel.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Omdat cabrio's enkel leverbaar waren met leder (behalve nieuwste model).erwinver schreef:Waarom zijn er nauwelijks (geen) cabrio's met stoffen bekleding??????
-
Marc
- Lid van verdienste
De classic had ook stofGRIFFIN schreef:Omdat cabrio's enkel leverbaar waren met leder (behalve nieuwste model).erwinver schreef:Waarom zijn er nauwelijks (geen) cabrio's met stoffen bekleding??????
-
Erik
- Lid van verdienste
Probeer er maar eens vogelpoep uit te halen als je stoffen bekleding hebt.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
??? nooit gezien of geweten.marky schreef: De classic had ook stof
In bepaalde landen of beperkt aantal jaren dan waarschijnlijk?
Ik dacht dat ook de classic cabrio altijd leder had.
-
B235R
- Lid van verdienste
ik heb ze ook nog nooit met stof gezien... 
-
easy driver
- Geregistreerd lid
Het bestaat echt hoor.
Een carrosseriebewerker uit Apeldoorn, die zich momenteel ook druk bezighoudt met de finishing touch aan mijn saab ng 900 cabrio heeft momenteel een mooie blauwe classic uit 1993 te koop met stoffen bekleding. Volgens mij origineel. Je kunt eea ook zien op de speurderssite.
Een carrosseriebewerker uit Apeldoorn, die zich momenteel ook druk bezighoudt met de finishing touch aan mijn saab ng 900 cabrio heeft momenteel een mooie blauwe classic uit 1993 te koop met stoffen bekleding. Volgens mij origineel. Je kunt eea ook zien op de speurderssite.
-
tiny
- Geregistreerd lid
Ik ook niet. Vandaar ook deze vraag...B235R schreef:ik heb ze ook nog nooit met stof gezien...
-
jack
- Geregistreerd lid
Cabro's vooral leren bekleding i.v.m. regen etc.
In warme landen gebruik je zowiezo geen cabrio, veel te warm, maar Airco met het dak dicht. Heb jaren met een Cabrio (vooral dicht met Airco) in Muscat gereden en een simpele oplossing is een ruwe badhandoek met elastieke lussen over de leren stoelen. Ook snel in de wasmachine en beschermd het leer.
In warme landen gebruik je zowiezo geen cabrio, veel te warm, maar Airco met het dak dicht. Heb jaren met een Cabrio (vooral dicht met Airco) in Muscat gereden en een simpele oplossing is een ruwe badhandoek met elastieke lussen over de leren stoelen. Ook snel in de wasmachine en beschermd het leer.
-
John
- Geregistreerd lid
Ik heb al meermalen classic cabrio's met stof gezien. En de nieuwere typen in Engeland zie je regelmatig met stof.....
Waarom meestal leer: volgens mij omdat een turbo cabrio destijds in guldens zo rond een ton was. En dan maakt die laatste paar duizend ook niet meer uit.
Waarom meestal leer: volgens mij omdat een turbo cabrio destijds in guldens zo rond een ton was. En dan maakt die laatste paar duizend ook niet meer uit.