C900 cabrio dak overzetten
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
C900 cabrio dak overzetten
Ik ben van plan om het dak van mijn Engelse sloper over te zetten op mijn eigen cabrio. Nu heeft 10-4 onlangs uitgebreide beschrijvingen geplaatst.
Ik wil dit weekend enkel het dak van de UK cabrio afhalen.
-Heeft iemand ervaringen met het wisselen van een cabrio dak?
-Het dak moet dus hergebruikt worden, moet je dan nog rekening houden met dingen?
Ik wil dit weekend enkel het dak van de UK cabrio afhalen.
-Heeft iemand ervaringen met het wisselen van een cabrio dak?
-Het dak moet dus hergebruikt worden, moet je dan nog rekening houden met dingen?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Marius0404
- Donateur (7x)

ben eigenlijk ook wel benieuwd naar deze goed nederlands, crisisbestendige aanpak. Sloper voor weinig met een goed dak en overzetten maar. Kost je waarschijnlijk een paar slapeloze nachten etc, maar goed, lijkt mij ook wel wat.
de kap van m´n caab heb ik met een of andere gummitube dichtgekit en langs de rand van de achterruit zit een mooie strip bandenplak als tijdelijke -inmiddels al twee jaar, maar goed, ik heb geen lekkage- oplossing.
voor het mooie moet er wel een andere kap op.
ben benieuwd of dit doenlijk is of dat je straks je winst aan de tranquillizers kwijt bent.
groet
Marius
de kap van m´n caab heb ik met een of andere gummitube dichtgekit en langs de rand van de achterruit zit een mooie strip bandenplak als tijdelijke -inmiddels al twee jaar, maar goed, ik heb geen lekkage- oplossing.
voor het mooie moet er wel een andere kap op.
ben benieuwd of dit doenlijk is of dat je straks je winst aan de tranquillizers kwijt bent.
groet
Marius
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Ik heb hier helaas niet zo´n ontnieter, misschien morgen even in Baarn kopen.Tenfour schreef:Wilbert, hierbij een "GO" voor het demonteren van het cabriodak bij mijn sloper, morgen in Baarn. Een makkelijk hulpmiddel is zo'n bureau ontnieter. Er is een grote kans dat je morgenochtend kan meerijden met een andere Saabliefhebber uit Rotterdam...
Spannend met wie ik morgen wellicht mee kan rijden.. is het B. M. ??
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Impressie van vandaag, demontage cabriodak samen met Wilbert:

Meer foto's: http://s518.photobucket.com/albums/u343 ... mview=grid

Meer foto's: http://s518.photobucket.com/albums/u343 ... mview=grid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Ik heb helaas niet de beschikking over een mooie loods, daarom moest ik demonteren midden in Rotterdam Centrum.
Tijdens het demonteren kwamen uiteraard veel mensen naar ons toe, het trekt veel bekijks zo'n werk. Een oude dame vroeg of we iets aan haar auto konden lassen, volgens haar moest elke auto tegenwoordig voor de apk een punt las hebben
. Een andere voorbijganger vroeg of wij een kinderzitje op zijn fiets konden monteren, hij had het gereedschap er niet voor
Hier een sfeer impressie

Tijdens het demonteren kwamen uiteraard veel mensen naar ons toe, het trekt veel bekijks zo'n werk. Een oude dame vroeg of we iets aan haar auto konden lassen, volgens haar moest elke auto tegenwoordig voor de apk een punt las hebben
Hier een sfeer impressie

-
steirerman77
- Donateur