Net geprobeert de kap helemaal te openen, de sleutel er uit en even laten staan. Daarna sloot hij weer helemaal.......maar wat kan het nou zijn?
Hoi,
Sinds vanmiddag gaan de sloten (in die ovale gaatjes in de klep) die de kap afsluiten aan de achterkant niet meer open. Ze blijven dus dicht zitten waardoor de kap er tegenaan komt en niet meer helemaal sluit. Ik heb wel tips gekregen om de kap aan de onderkant van de klep los te maken en het motortje te controleren maar voor ik ga slopen zou ik graag horen of iemand weet wat dit kan zijn. Omdat Tamara morgen om 730 uur weg moet vraag ik me ook af of je met een onafgesloten kap kunt rijden???? Kan iemand mij hier liefst vanavond een advies over geven?
Kap sluit niet door vast zittende slotjes (HELP!!!!)
-
Cabouter
- Geregistreerd lid
Ik zie het net te laat, ben ik bang. Maar heb je de noodprocedure voor het sluiten van de kap al geprobeerd? Dan ontkoppel je namelijk ook de motor. Een scan van de noodprocedure vind je in: viewtopic.php?t=55475
Ik heb hier ergens op het forum eens iets gelezen over problemen met het sluitmechanisme, maar ik kan het niet meer vinden
Succes!
Ik heb hier ergens op het forum eens iets gelezen over problemen met het sluitmechanisme, maar ik kan het niet meer vinden
Succes!