Zoals te lezen in m'n voorsteltopic ben ik al een klein poosje een beetje op zoek naar een opknap 900 classic.
Nu kreeg ik net ineens het gekke idee om m'n zoektocht wat meer te specificeren: de cabrio. Dat zal vast een stuk duurder zijn, maar toch toch ben ik wel benieuwd naar de kosten van zoiets.
In de zin van opknappen bedoel ik vooral de motor/versnellingsbak. Het lijkt mij wel een uitdaging om zelf op m'n gemak zo'n motor te reviseren of een versnellingsbak te vervangen.
Daarnaast zie ik in het opknappen van bodywork ook wel een uitdaging, maar aan belangrijke delen als het chassis of wielophanging zit ik liever niet. Als een spatbord d'r af dondert is het tot daar aan toe (zonde van het spatbord, zonde van het werk), maar als de wielophanging je tijdens het rijden ineens finaal in de steek laat zit je toch wel met de gebakken peren.
Voordat ik m'n verhaal nog veel langer (té lang) maak, dan maar m'n vraag: vanaf hoeveel euro's vind je een opknap 900 classic cabrio, liefst turbo variant alhoewel niet persé vereist, met zoveel mogelijk
Total-loss exemplaren zoek ik trouwens niet echt, opknappen moet financiëel gezien wel een klein beetje rendabel zijn
Alvast bedankt voor de reacties!