Nieuw dak

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Silke
Geregistreerd lid

Nieuw dak

Bericht door Silke » di 03 mei, 2005 11:50

Ik heb hier een offerte liggen voor een nieuw dak voor mijn cabrio, schrok me wild: 5597 eurotjes :cry:

Weet iemand een goedkoper adresje in de regio Groningen en Friesland ?
Rij desnoods ook een stuk verder als het enorm scheelt...

Louis
Geregistreerd lid

Re: Nieuw dak

Bericht door Louis » di 03 mei, 2005 13:35

Nou Silke...ik denk dat je er tevens een nieuwe auto omheen krijgt!!

Ik heb laatst geinformeerd bij cabriocare in Naarden (dat is niet in de buurt van Friesland maar qua prijs zal het niet veel schelen) en daar kost een nieuw dak zonder achterraam 800 Euro en met raam iets van 1000 euro.
Ik zou het even proberen als ik jou was, www.cabriocare.nl :wink:

Suc6

Silke
Geregistreerd lid

Bericht door Silke » di 03 mei, 2005 16:32

Jeetje...dat is mij een ritje wel waard, scheelt een boel . Hartstikke bedankt :lol:

Eindelijk
Geregistreerd lid

Bericht door Eindelijk » di 03 mei, 2005 17:27

Van twee bedrijven weet ik dat ze aangesloten zijn bij de focwa en ongeveer dezelfde prijzen hanteren. Hamé in rotterdam en cabriopartner in amerongen. Ik heb hier voor gekozen voor iets meer zekerheid indien ik niet tevreden zou zijn achteraf. En zowel de golf van mijn zusje (cabriopartner) en de kap van mijn 9-3 ( hamé ) zitten er echt super strak op. Ik zou dus wel even kijken of bedrijven aangesloten zijn bij een branche vereniging. Ik weet niet hoe dit zit voor cabriocare maar het lijkt mij de moeite waard dit even te checken.

Silke
Geregistreerd lid

Bericht door Silke » di 03 mei, 2005 19:02

Zal ik doen ook ivm mijn verzekering die dit allemaal gaat betalen als de prijs mee zit.

Plaats reactie